CALENDARI PROVES 2n TRIMESTRE

8;30 a 10.00 Part individual de la prova

10.00-10.30 PRIMER PATI

10.30 -11.00 El·laboració equips per realitzar exàmens pràctics

11:00 a 12:30… Llegeix més»

Programa Salut i Escola

El Programa de Salut i Escola gira entorn de l’equip d’atenció primària de salut (professional d’infermeria), d’acord amb l’interès del Departament de Salut i la Direcció General de Salut Pública per potenciar i impulsar activitats d’atenció comunitària. És una col·laboració estratègica entre l’equip d’atenció primària… Llegeix més»

Intercanvi a Zuric

Un grup d’alumnes de 3r i 4t ESO participaran en un programa d’intercanvi amb el Realgymnaisum Rämibühl de Zuric.
Cliqueu  AQUÍ per a més informació.

PROGRAMA DE LA VISITA A LA XINA

Un grup d’alumnes de 4t ESO del nostre centre es desplaçarà a la Xina el mes d’abril. El viatge té per objectiu posar en pràctica els coneixements de llengua xinesa adquirits al llarg de tota l’etapa de l’ESO. L’alumnat estarà escolaritzat a una escola xinesa… Llegeix més»

El projecte esportiu del nostre centre

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO realitzen les activitats esportives de piscina, pàdel i tennis. Les dues primeres es duen a terme al centre esportiu H2O, i el tennis es fa al club Alonso team.
Les activitats esportives de l’institut, en part,… Llegeix més»

JIANGSU PROGRAM – Viatge a la Xina

El nostre centre ofereix a l’alumnat de 4t ESO que ho desitgi la possibilitat de participar en el programa d’immersió lingüística i cultural a la Xina. Un grup de 20 alumnes tindran l’oportunitat de desplaçar-se a la Xina durant el mes d’abril per a participar i… Llegeix més»

FESTA DE GRADUACIÓ DE 4t ESO

Aquest dijous 22 de juny a l’espai de Vil·la Flora celebrarem la festa de graduació de la primera promoció de 4t ESO de l’Institut Sunsi Móra.
L’estructura de l’acte serà la següent:
 ·        19:30 h Trobada per preparar l’espai. Cal la col·laboració de tothom.
·        … Llegeix més»

Una semana con mucho arte

Aquesta setmana al Sunsi Móra hem pogut desenvolupar i gaudir de diferents experiències artístiques, quina millor manera d’anar tancant el curs i acomiadar-nos dels nostres alumnes fins al proper.
Us deixem una petita mostra de les diferents activitats.
Dilluns vam fer el taller de gyotaku, on vam aprendre una tècnica… Llegeix més»