Prova d’avaluació de quart d’ESO

La prova de quart d’ESO avalua les competències i coneixements bàsics que els alumnes han d’haver adquirit en competència comunicativa lingüística, en competència cientificotecnològica i en competència matemàtica. Aquesta prova externa, elaborada i organitzada pel Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu, té un caràcter informatiu,… Llegeix més»

PROGRAMA DE LA VISITA A LA XINA

Un grup d’alumnes de 4t ESO del nostre centre es desplaçarà a la Xina el mes d’abril. El viatge té per objectiu posar en pràctica els coneixements de llengua xinesa adquirits al llarg de tota l’etapa de l’ESO. L’alumnat estarà escolaritzat a una escola xinesa… Llegeix més»

JIANGSU PROGRAM – Viatge a la Xina

El nostre centre ofereix a l’alumnat de 4t ESO que ho desitgi la possibilitat de participar en el programa d’immersió lingüística i cultural a la Xina. Un grup de 20 alumnes tindran l’oportunitat de desplaçar-se a la Xina durant el mes d’abril per a participar i… Llegeix més»

FESTA DE GRADUACIÓ DE 4t ESO

Aquest dijous 22 de juny a l’espai de Vil·la Flora celebrarem la festa de graduació de la primera promoció de 4t ESO de l’Institut Sunsi Móra.
L’estructura de l’acte serà la següent:
 ·        19:30 h Trobada per preparar l’espai. Cal la col·laboració de tothom.
·        … Llegeix més»

Una semana con mucho arte

Aquesta setmana al Sunsi Móra hem pogut desenvolupar i gaudir de diferents experiències artístiques, quina millor manera d’anar tancant el curs i acomiadar-nos dels nostres alumnes fins al proper.
Us deixem una petita mostra de les diferents activitats.
Dilluns vam fer el taller de gyotaku, on vam aprendre una tècnica… Llegeix més»

Mariona Mateu, de 1r ESO

L’alumna de 1r ESO Mariona Mateu, ha estat guardonada amb una menció honorífica a les Proves Cangur de Matemàtiques. Felicitats, Mariona, i l’enhorabona per tot l’esforç i il·lusió.

MATRÍCULA 1R ESO

Durant la setmana del 12 al 16 de juny  del 2017, l’alumnat que ha estat admès en el procés d’admissió, haurà de passar pel centre per formalitzar la matrícula, per la qual cosa, cal demanar hora entre el 2 de juny i el 9 de… Llegeix més»

BATXILLERAT STEM AL SUNSI MÓRA

L’Institut Sunsi Móra ofertarà la modalitat de Batxillerat STEM per al curs 2017-18. En anglès  l’acrònim STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) s’utilitza per referir-se a l’àmbit científic-matemàtic-tècnic, en el que s’inclou també l’enginyeria. La modalitat STEM està adreçada a alumnat motivat i tindrà un enfocament global, integrat… Llegeix més»