Informacions Jornada intensiva

Us informem que el proper dilluns 11 de juny s’iniciarà l’horari de jornada intensiva de 9:00 a 13:40 h. Aquest horari estarà vigent fins el dia 21 de juny.

TRANSPORT ESCOLAR

L’horari de l’alumnat usuari del servei de transport escolar serà de 8:30 a 13:40 h. És… Llegeix més»

MADRID 2018

MADRID’18
En esta entrada nos gustaría explicar el viaje a Madrid de los alumnos de primero de bachillerato. Somos Mar y Èlia y vamos a contaros lo que pasó entre el 16 y 20 de abril de 2018.
El día de la salida nos despertamos muy temprano… Llegeix més»

JUNTS FEM ESCOLA

Docents, alumnes, famílies… tots JUNTS fem escola. Gràcies a vosaltres AVUI hem pogut continuar fent amb orgull una de les tasques que ens pertoca: obrir els ulls a la realitat que ens envolta i aprendre a ser resilients, malgrat els ensurts i les bretolades.
GRÀCIES A… Llegeix més»

El Sunsi Móra a la Xina

Imatges del viatge que els 26 alumnes de 4t ESO han realitzat a la Xina. El grup ha estat a Changzhou, a Suzhou i a Shanghai. A Changzhou, l’alumnat s’ha allotjat a la residència d’estudiants del centre Changzhou Senior High Schooli i ha assistit a… Llegeix més»

L’alumnat de 2n ja és a Dublín

Un grup de 23  alumnes de 2n ESO participen a l’estada lingüística a Dublín. Durant aquesta setmana, l’alumnat s’allotjarà amb famílies, seguirà un programa cultural i assistirà a classe.

Intercanvi amb Zúric

Un grup d’alumnes del nostre centre són a Zúric on participen d’un intercanvi. Alumnat de 3r i 4t ESO seguirà l’activitat lectiva normal al Realgymnasium Rämibühl i estarà allotjat amb famílies amb les que tindrà l’oportunitat de posar en pràctica els coneixements d’alemany adquirits al centre… Llegeix més»

Programa Salut i Escola

El Programa de Salut i Escola gira entorn de l’equip d’atenció primària de salut (professional d’infermeria), d’acord amb l’interès del Departament de Salut i la Direcció General de Salut Pública per potenciar i impulsar activitats d’atenció comunitària. És una col·laboració estratègica entre l’equip d’atenció primària… Llegeix més»

Intercanvi a Zuric

Un grup d’alumnes de 3r i 4t ESO participaran en un programa d’intercanvi amb el Realgymnaisum Rämibühl de Zuric.
Cliqueu  AQUÍ per a més informació.