BATXILLERAT STEM AL SUNSI MÓRA

L’Institut Sunsi Móra ofertarà la modalitat de Batxillerat STEM per al curs 2017-18. En anglès  l’acrònim STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) s’utilitza per referir-se a l’àmbit científic-matemàtic-tècnic, en el que s’inclou també l’enginyeria. La modalitat STEM està adreçada a alumnat motivat i tindrà un enfocament global, integrat… Llegeix més»

Proves de competències bàsiques de 4t ESO

La prova de quart d’ESO avalua les competències i coneixements bàsics que els alumnes han d’haver adquirit en competència comunicativa lingüística, en competència cientificotecnològica i en competència matemàtica. Aquesta prova externa, elaborada i organitzada pel Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu, té un caràcter informatiu,… Llegeix més»

Visita a la fundació Palau Fabre

Avui l’alumnat de l’optativa de VIP ha visitat la fundació Palau Fabre, amb la intenció d’experimentar la tècnica del gravat. El punt interessant de la fundació és la gran quantitat d’obra gràfica de Picasso que té a l’abast. Els alumnes han pogut… Llegeix més»

ESTADA LINGÜÍSTICA A DUBLÍN

Del 7 al 12 de maig un grup d’alumnes de 2n ESO viatjaran a Dublín per participar en un programa d’immersió lingüística a la capital d’Irlanda. El nostre alumnat s’allotjarà a casa de famílies i assistirà a l’escola amb el següent programa d’activitats:

Llegeix més»

VIATGE DE FI DE CURS DE 4T ESO

Us informem que la proposta pel viatge de fi d’estudis de 4t ESO que ha resultat escollida ha estat la de Cantàbria. Per a conèixer l’itinerari i activitats previstes a realitzar, cliqueu al següent enllaç:
cantabria