MATRÍCULA BATXILLERAT

Per tal de formalitzar la matrícula haureu de passar pel centre.
Per fer-ho, cal demanar hora al centre (93.794.20.17) de 9 a 14,00h.
Caldrà portar els documents següents:

• Resguard del pagament de la quota de material de 100 €, al  número de compte:

ES33-2100-4966-7722-0009-2224 de La Caixa
És imprescindible fer constar el nom de… Llegeix més»

CALENDARI PROVES EXTRAORDINÀRIES DE SETEMBRE

Enguany els dies 3,4 i 5 de setembre estaran destinats a la realització de proves extraordinàries segons el calendari següent. ÉS REQUISIT INDISPENSABLE QUE ELS AUMNES LLIURIN EL DOSSIER D’ESTIU ABANS DE COMENÇAR LA PROVA.

Dilluns 3 de setembre

Dimarts 4 de setembre

Dimecres 5 de setembre

9.00-10.00

Català
(Tots els… Llegeix més»

Informacions Jornada intensiva

Us informem que el proper dilluns 11 de juny s’iniciarà l’horari de jornada intensiva de 9:00 a 13:40 h. Aquest horari estarà vigent fins el dia 21 de juny.

TRANSPORT ESCOLAR

L’horari de l’alumnat usuari del servei de transport escolar serà de 8:30 a 13:40 h. És… Llegeix més»

MADRID 2018

MADRID’18
En esta entrada nos gustaría explicar el viaje a Madrid de los alumnos de primero de bachillerato. Somos Mar y Èlia y vamos a contaros lo que pasó entre el 16 y 20 de abril de 2018.
El día de la salida nos despertamos muy temprano… Llegeix més»

JUNTS FEM ESCOLA

Docents, alumnes, famílies… tots JUNTS fem escola. Gràcies a vosaltres AVUI hem pogut continuar fent amb orgull una de les tasques que ens pertoca: obrir els ulls a la realitat que ens envolta i aprendre a ser resilients, malgrat els ensurts i les bretolades.
GRÀCIES A… Llegeix més»

El Sunsi Móra a la Xina

Imatges del viatge que els 26 alumnes de 4t ESO han realitzat a la Xina. El grup ha estat a Changzhou, a Suzhou i a Shanghai. A Changzhou, l’alumnat s’ha allotjat a la residència d’estudiants del centre Changzhou Senior High Schooli i ha assistit a… Llegeix més»

L’alumnat de 2n ja és a Dublín

Un grup de 23  alumnes de 2n ESO participen a l’estada lingüística a Dublín. Durant aquesta setmana, l’alumnat s’allotjarà amb famílies, seguirà un programa cultural i assistirà a classe.