Història

L’Institut Sunsi Móra va obrir per primera vegada les seves portes a l’alumnat el 13 de setembre del 2013 després d’una llarga història de reivindicacions, d’esforç i de la il·lusió d’un grup de pares que, encapçalant la Comissió de seguiment del segon institut de Canet de Mar, el van fer possible. El centre va començar la seva trajectòria ubicat en tres mòduls. En l’actualitat, el nostre institut disposa de 8 mòduls amb 16 aules per a un total de 310 alumnes i un claustre  format per 32 professores i professors.

Al llarg dels darrers set anys el projecte singular de l’Institut Sunsi Móra ha anat guanyant reconeixement. Així, ha estat reconegut amb la menció especial als Premis Ètica i Ciència de la Fundació Grífols i Lucas (2020), ha estat seleccionat entre els Finalistes Premi Ensenyament Fundació Cercle d’Economia (2016), seleccionat per a participar en el projecte GEP (Grup experimental per al plurilingüisme), ha col·laborat amb universitats (UPF i Blanquerna) ha estat seleccionat per participar en un projecte europeu Erasmus + i, darrerament, ha estat seleccionat com a centre referent dins el projecte STEAMcat. Durant tot aquest temps, s’ha donat un impuls definitiu a un dels trets singulars del nostre projecte: la vocació internacional. Tal i com diu el nostre logo (“STAY CLOSE, GET FAR”) l’alumnat del nostre centre ha pogut participar en nombrosos projectes i intercanvis internacionals: acollida d’estudiants americans dins el programa People to People, intercanvis amb centres del Regne Unit, estades lingüístiques a Irlanda, estades d’alumnes en camps d’estiu a Beijing i a Shanghai, estada cultural d’un grup de 30 alumnes de 4t ESO a  Shanghai el curs 2017-2018.

naturals