Història

L’Institut Sunsi Móra va obrir per primera vegada les seves portes a l’alumnat el 13 de setembre del 2013 després d’una llarga història de reivindicacions, d’esforç i de la il·lusió d’un grup de pares que, encapçalant la Comissió de seguiment del segon institut de Canet de Mar, el van fer possible. Va començar la seva trajectòria ubicat en tres mòduls. En l’actualitat, el nostre centre disposa de 8 mòduls amb 16 aules per a un total de 271 alumnes.

Al llarg dels darrers sis anys i, gràcies al nostre projecte educatiu singular, l’Institut Sunsi Móra ha estat seleccionat per a participar en el projecte GEP (Grup experimental per al plurilingüisme), ha col·laborat amb universitats (UPF i Blanquerna) ha estat triat per a participar en un projecte europeu Erasmus +, ha pogut participar en nombrosos intercanvis a nivell internacional (entre els quals destaquen les estades d’alumnes en camps de treball a Beijing i a Shanghai i l’estada cultural que un grup de 30 alumnes de 4t ESO va realitzar a aquesta darrera ciutat el curs 207-2018) i, darrerament, ha estat seleccionat com a centre referent dins el projecte STEAMcat.

naturals