COMPOSICIÓ DEL NOSTRE CONSELL ESCOLAR
Està integrat per 15 representants:
El director: Jordi Canalda Ribas
El cap d’estudis: Alejandro Sánchez Ramos
Un representant de l’Ajuntament. Rosabel Madrid Càmara
Un representant del Personal d’Administració i Serveis: Eugènia Abril Carbonell
Cinc representants del professorat:
Francesc Cobos Garcia
Montserrat Garcia Tarruella
Francisco Sánchez Martínez
Montserrat Majà Costa
Janine Sprünker Cardó
Dos representants de l’alumnat:
Marc Brucet Ginés
Dídac Rovira Crusat
Dos representants dels pares i mares del centre:
Maria Fermina Monteagudo Sánchez
Isabel Llari Joya
Un representant de l’AMPA : Òscar Figuerola
La secretària: Maria Teresa Matamoros Garcia
DEFINICIÓ I FUNCIONS DEL CONSELL ESCOLAR DEL CENTRE
El consell escolar és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director, professors, alumnes, famílies, etc.
En els centres públics, la funció principal del consell escolar és debatre i aprovar tots aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre:
1.Aprovar el projecte educatiu i les modificacions corresponents.
2.Aprovar la programació general anual del centre i avaluar-ne el desenvolupament i els resultats.
3.Aprovar les propostes d’acords de coresponsabilitat, convenis i altres acords de col·laboració del centre amb entitats o institucions.
4.Aprovar les normes d’organització i funcionament i les modificacions corresponents.
5.Aprovar la carta de compromís educatiu.
6.Aprovar el pressupost del centre i el rendiment de comptes.
7.Intervenir en el procediment d’admissió d’alumnes.
8.Participar en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director o directora.
9.Intervenir en la resolució dels conflictes i, si escau, revisar les sancions als alumnes.
10.Aprovar les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.
11.Participar en les anàlisis i les avaluacions del funcionament general del centre i conèixer l’evolució del rendiment escolar.
12.Aprovar els criteris de col·laboració amb altres centres i amb l’entorn.
Qualsevol altra que li sigui atribuïda per les normes legals o reglamentàries.