Club de Lectura d’Aigües encantades amb 4t d’ESO

El dilluns, 29 d’octubre, un grup d’alumnes de 4t van participar en el primer Club de Lectura SOS Lectures Obligatòries, organitzat per la Biblioteca Esteve Paluzie. Hi van participar set alumnes i l’activitat va resultar molt enriquidora tant per l’alumnat com per les bibliotecàries (Saray Carrasco i Carme Ferrer), que moderaven el col·loqui. Creiem que no hi ha millor comentari de valoració que el de les mateixes Saray i Carme a la pàgina del Llegir a Taula! de Facebook.

Encantats amb la sessió d´aquesta tarda. És un honor treballar i parlar amb nois i noies! ens ajuda a treure´ns els prejudicis. Hem gaudit mooooolt! Implicació màxima, participació de gran qualitat. Hem tractat temes i hem arribat a la conclusió que aniríem a veure l´obra de teatre si es fes, perquè l´argument no ens deixa pas indiferents. Això és un gran què si pensem que és un text de 1908!
Gràcies Jordi, Natàlia, Joel, Àlex, Xavi, Alejandro, Álvaro…

El Club de lectura, que es repetirà amb altres llibres obligatoris tant de l’INS Can Planas com de l’INS La Romànica, és una activitat més del Llegir A Taula! (taules rodones mensuals en què famílies, educadors-es, adolescents i professionals del món-llibre debaten sobre la lectura en la franja 12-16: llegeixen? Què llegeixen? Qui els recomana llibres? Els agraden els llibres obligatoris?…)