16 de Novembre

Benvolguts,

El dia 16 de novembre la UNESCO celebra un seguit de commemoracions:

• Dia INTERNACIONAL DE LA UNESCO
  • DIA MUNDIAL DE LA FILOSOFIA
  • DIA INTERNACIONAL DE LA TOLERÀNCIA

Com a escola associada, el nostre centre s’adhereix a aquestes diades amb una exposició al Hall de l’institut: als plafons, a les vitrines i a la televisió  hi ha material que es pot comentar a tutoria i a qualsevol assignatura. També hi ha unes preguntes, la resposta de les quals és a la informació de l’entrada.

Els alumnes de Tècniques gràfico-plàstiques han elaborat els cartells commemoratius i alguns alumnes de 1r de Bat han col.laborat  en la decoració del Hall.

Cinema i Emocions

La setmana passada l’alumnat de 1r d’ESO vam anar a veure l’actual exposició de Caixaforum de Girona que, mitjançant la mirada de l’infant com a protagonista de pel.lícules, presenta una mostra d’emocions viscudes gràcies al cinema. Aquesta activitat complementa el treball sobre el simbolisme del… Llegeix més»