Assemblea Extraordinària AMPA

ASSEMBLEA EXTRAORDINÀRIA
Us convoquem a l’Assemblea extraordinària de dimecres, 5 d’abril de 2017, a les 19:30 h, a la Sala d’Actes de l’Institut, mitja hora abans de la xerrada sobre orientació.
Hi participarà un membre de l’Equip directiu del centre.
Temes:
Socialització de llibres
Entrada de nous membres a… Llegeix més»

Proves Cangur

Enguany, 71 alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO han participat a la XXII edició de les proves CANGUR.
És una activitat matemàtica impulsada per la societat internacional Le Kangourou sans Frontières per estimular i motivar una àmplia majoria de l’alumnat, i que a Catalunya organitza… Llegeix més»

Ruta de l’exili

El passat 9 de març, els alumnes de segon de batxillerat varen seguir la ruta que molts exiliats, fugint del feixisme, varen fer el febrer del 1939.
Organitzat pel Departament de Socials, els alumnes varen visitar el Museu Memorial de l’Exili de la Jonquera on varen… Llegeix més»