Reunió pares alumnes 1r ESO

Benvolguts,

els informem que el proper dijous 7 de setembre a les 20:00h a la Sala d’Actes de l’institut, es farà la reunió informativa per a pares d’alumnes de 1r d’ESO d’aquest curs 2017-18.

Us hi esperem!

Matriculació de batxillerat curs 2017-18

HORARI DE SECRETARIA: 9 A 14 hores

DILLUNS A DIVENDRES – TARDES TANCAT

Adjuntem documents per formalitzar la MATRICULACIÓ.

1. Full de dades de l’alumne/a
  2. Full de pagament de la matrícula
  3. Calendari de matriculacions

Es recorda que és important que els alumnes de BATXILLERAT facin la RESERVA DE LLIBRES DE SOCIALITZATS abans de l’11 de Juliol a la pàgina web del centre. La informació de com i quin dia s’han de recollir està sempre a la pàgina web.

Premis 4t ESO

El passat dilluns va tenir lloc a l’Ajuntament de Girona l’entrega de premis als alumnes amb millors expedients d’ESO de la ciutat de Girona.
Del nostre institut va ser guardonada l’alumna Judit Freixas. Des d’aquí li volem donar l’enhorabona!
Felicitats!

LLibres curs 2017-18

L’AMPA de l’Institut Santiago Sobrequés i Vidal, us recorda que podeu comprar els llibres no socialitzats a la cooperativa ABACUS.

1. COMANDA ON LINE:
  • Del 10 al 23 de juliol, ambdós inclosos, en aquesta pàgina web: http://online.abacus.coop/ca/abacustext.html
  • El nostre institut s’identifica en la llista de centres d’ABACUS com a IES Sobrequés, no confondre amb l’escola de primària Dr. Sobrequés de Bescanó.

Recollida:

• A partir del dia 4 de setembre de 2017, ambdós inclosos, a la nova botiga ABACUS, carrer Pare Claret, núm.39   de Girona.
  • Podeu demanar que us els enviïn a casa sense cap cost addicional.
Per evitar problemes posteriors, convé que estigueu segurs que els llibres que marqueu són els que necessiteu.

2. COMPRA DIRECTA A LA BOTIGA ABACUS,  carrer Pare Claret, núm.39 de Girona:

• De l’11 d’agost al 16 de setembre de 2017, ambdós inclosos, per als llibres d’ESO.
  • De l’11 d’agost al 30 de setembre de 2017, ambdós inclosos, per als llibres de Batxillerat.

ABACUS té el compromís de servir-nos els llibres de lectura durant tot el curs.

NO FOLREU NI MARQUEU ELS LLIBRES FINS A PRINCIPI DE CURS, QUAN ES CONFIRMI QUE NO HI HA CAP CANVI

ABACUS no farà cap canvi de llibre folrat, marcat o malmès.