Matriculació de batxillerat curs 2017-18

HORARI DE SECRETARIA: 9 A 14 hores

DILLUNS A DIVENDRES – TARDES TANCAT

Adjuntem documents per formalitzar la MATRICULACIÓ.

1. Full de dades de l’alumne/a
  2. Full de pagament de la matrícula
  3. Calendari de matriculacions

Es recorda que és important que els alumnes de BATXILLERAT facin la RESERVA DE LLIBRES DE SOCIALITZATS abans de l’11 de Juliol a la pàgina web del centre. La informació de com i quin dia s’han de recollir està sempre a la pàgina web.

LLibres curs 2017-18

L’AMPA de l’Institut Santiago Sobrequés i Vidal, us recorda que podeu comprar els llibres no socialitzats a la cooperativa ABACUS.

1. COMANDA ON LINE:
  • Del 10 al 23 de juliol, ambdós inclosos, en aquesta pàgina web: http://online.abacus.coop/ca/abacustext.html
  • El nostre institut s’identifica en la llista de centres d’ABACUS com a IES Sobrequés, no confondre amb l’escola de primària Dr. Sobrequés de Bescanó.

Recollida:

• A partir del dia 4 de setembre de 2017, ambdós inclosos, a la nova botiga ABACUS, carrer Pare Claret, núm.39   de Girona.
  • Podeu demanar que us els enviïn a casa sense cap cost addicional.
Per evitar problemes posteriors, convé que estigueu segurs que els llibres que marqueu són els que necessiteu.

2. COMPRA DIRECTA A LA BOTIGA ABACUS,  carrer Pare Claret, núm.39 de Girona:

• De l’11 d’agost al 16 de setembre de 2017, ambdós inclosos, per als llibres d’ESO.
  • De l’11 d’agost al 30 de setembre de 2017, ambdós inclosos, per als llibres de Batxillerat.

ABACUS té el compromís de servir-nos els llibres de lectura durant tot el curs.

NO FOLREU NI MARQUEU ELS LLIBRES FINS A PRINCIPI DE CURS, QUAN ES CONFIRMI QUE NO HI HA CAP CANVI

ABACUS no farà cap canvi de llibre folrat, marcat o malmès.

Llibres socialitzats curs 2017-18

Ja podeu demanar els llibres socializats d’ESO i de Batxillerat per al curs 2017-18. Cal que ompliu el formulari que trobareu a Menú/Socialització de Llibres.

El termini per sol·licitar-los s’acabarà el 30 de juny per a ESO i l’11 de juliol per a Batxillerat.

El formulari no generarà cap resguard. Les demandes queden desades automàticament.

Per agilitzar el procés, recomanem que es demanin aviat, tot i que a l’hora d’adjudicar els llibres no es tindrà en compte l’ordre de les peticions.

LLIURAMENT DE LLIBRES SOCIALITZATS CURS 2017-18

Podreu recollir els llibres socialitzats en les següents dates:

1r d’ESO – dilluns, 10 de juliol

2n d’ESO – dimarts, 11 de juliol

3r d’ESO – dimecres, 12 de juliol

4t d’ESO – dijous, 13 de juliol

1r BAT – dilluns, 17 de juliol

2n BAT – dimarts, 18 de juliol

HORARI: DE 9:00 A 13:00H

Fora de les dates assignades no es pot assegurar ni la quantitat ni la qualitat dels llibres que rebreu. Si no podeu venir, us els pot recollir algun company.

Bústia suggeriments: llibres.socialitzats@inssobreques.cat

ESO   BATXILLERAT

Premis 4t ESO

El passat dilluns va tenir lloc a l’Ajuntament de Girona l’entrega de premis als alumnes amb millors expedients d’ESO de la ciutat de Girona.
Del nostre institut va ser guardonada l’alumna Judit Freixas. Des d’aquí li volem donar l’enhorabona!
Felicitats!

Sortida a la Gola del Fluvià

Ahir per finalitzar el curs, els alumnes de 3r d’ESO vam anar a la Gola del Fluvià a fer activitats aquàtiques: padel surf, kayac, construcció de balses i nusos mariners. Ha estat una jornada molt divertida on ens hem remullat molt!

Així acabem el curs… Llegeix més»