Estrena de la pel·lícula “El vent és això”

El proper 28 de febrer a les 20:00h al Cinema Truffaut (Girona), tindrà lloc l’estrena de la pel·lícula de Pere Vilà, Joan Cumeras i els alumnes de batxillerat de l’INS Santiago Sobrequés i Vidal, “El vent és això“.

Una pel·lícula inclosa en el projecte A TEMPO, Arts i Formació.

L’acte comptarà amb la presència de Katrin Vankova, Àlex Brendemühl i dels alumnes de l’Institut.

Torneig Inter Instituts de Rugby

Aquest passat divendres 16 de febrer, els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO han participat al Torneig Inter Instituts de rugby que organitza el GEIEG . Han participat juntament am l’Institut de St Gregori i el de Celrà. Amb aquest torneig acabem la promoció del rugby que hem fet al llarg de les últimes setmanes a les classes d’EF.

Cantat per la Pau UAP18

El passat 2 de febrer alumnes de 4t d’ESO i Batxillerat del nostre centre van participar a la CANTATA PER LA PAU UAP18 que va tenir lloc al Teatre Municipal de Girona. Van tenir com a espectadors els alumnes de 1r, 2n i 4t d’ESO… Llegeix més»

Subhasta d’ART 2018

Benvolguts,

Per cinquè any consecutiu, recuperant una antiga iniciativa del centre, aquest divendres que ve 2 de febrer, a les 20.00h, l’Institut organitza una SUBHASTA D’ART amb obres d’alumnes de 2n de Batxillerat d’Arts Plàstiques.

Us volem recordar que les edicions passades van ser un gran èxit, tant per la participació de públic i la qualitat de les obres, com pels diners aconseguits, que es destinen a viatge curricular de Dibuix Artístic i TEGP.

Ens agradaria molt comptar amb la vostra assistència i la d’aquells coneguts vostres a qui pugui interessar.

Masterclass amb Albert Prat

El passat 16 de gener, l’actor Albert Prat va fer una classe d’improvisacions als alumnes d’Arts escèniques de 2n batxillerat. Actualment, Albert Prat està representant el Cyrano de Bergerac al teatre Borràs de Barcelona. Ha treballat amb la Fura dels Baus, al TNC, i és… Llegeix més»

EYP Selection Conference in Girona

Aquest cap de setmana (13-14 de gener) ha tingut lloc la sessió de Girona de European Youth Parliament.
Els nostres alumnes de 4t d’ESO han treballat d’una manera fantàstica, debatent en anglès amb alumnes d’altres escoles de Girona.
Felicitats a tots!!!