El centre

L’Institut Roseta Mauri és un centre de secundària públic ubicat a la zona sud de Reus.

Va començar a funcionar al setembre del 2008 en mòduls prefabricats i, tres cursos i mig després, es va traslladar a les dependències actuals, un edifici nou situat al carrer Jaume Vidal i Alcover.

El centre forma part d’un barri en expansió amb una gran quantitat de construccions noves i amb un projecte de transformació en una àmplia zona educativa.

L’Institut disposa d’un ampli conjunt d’instal·lacions per a l’exercici de les activitats acadèmiques i extraescolars: aula d’informàtica, laboratori de ciències, laboratori de física i química, taller de tecnologia i de robòtica, aula d’audiovisuals, aula d’acollida, biblioteca, menjador-cantina amb cuina totalment equipada, departaments, despatxos i diferents aules grup i de desdoblaments, pati i pistes esportives (incloses les instal·lacions del Camp Mas Iglesias, ubicades davant de l’Institut) i hort.

L’Institut Roseta Mauri té per objectiu principal educar íntegrament el seu alumnat. procés en el qual s’integra i es fomenta l’ús de les noves tecnologies.