Taller de doblatge

Durant la passada setmana va venir un home que es professional de doblatge .Ell feia de follet tortuga de Bola de drac i ens va ajudar a doblar uns fragments de pel·lícules als alumnes de 3 ESO. Els alumnes varen doblar les veus de… Llegeix més»

Teatre DINS del Rocagrossa

Teatre dins del Rocagrossa, i actors entre els alumnes, i tres obres i tres gèneres diferents.

Això és el que els alumnes de tercer i quart d’eso hem pogut veure aquesta setmana. Tot un luxe que ens hem permès sense pagar entrada, ni fer cua, ni… Llegeix més»

Decoració nadalenca home made

Finalment ha arribat el Nadal als passadissos de l’institut. Professors de visual i plàstica, alumnes i d’altres voluntaris han donat un aire d’hivern i de Nadal a l’institut, que fa que tot comenci a fer olor de vacances.
Just en… Llegeix més»

Congratulations to multilingual students!

To be an multilingual student, you have to say a toungtwister in English, Catalan, Spanish and if you do French, in French. And speak to each teacher the lenguage that he/she teaches.
Doing this, you can hace 0,5 point extra in subjects. This term the… Llegeix més»

Ja tenim aquí les postals de Nadal finalistes!

Cliqueu AQUÍ per veure TOTES les postals FINALISTES.

Aquest any hem encetat el concurs “Dissenya la postal de Nadal de l’Institut Rocagrossa” amb els alumnes de 1r i 2n d’ESO.  Tots els alumnes han participat creant diferents postals de Nadal amb diferents il·lustracions, textures i colors. Per fi, després d’una gran deliberació, ja tenim aquí els dissenys finalistes!

Dilluns que ve, publicarem la postal guanyadora. Molta sort a tots!

Vols participar a les proves cangur 2018?

Un any més s’acosta una de les proves més apassionants i amb més renom que hi ha, una competició matemàtica en la qual participen tots aquells alumnes que ho desitgin de tot Catalunya.

Si fas 4t ESO, 1r o 2n de Batxillerat i tens ganes de participar a les properes proves, que tindran lloc el matí del dia 15 de març del 2018, només cal que li ho comuniqui al teu professor o professora de matemàtiques o comentar aquest article.

Ànims, teniu fins el 17 de Gener per a dir-li al vostre professor/a!

Podeu trobar més informació al SEGÜENT ENLLAÇ.

Campionat de bàdminton amb els de grau superior

El darrer divendres 1 de desembre els alumnes del CFGS van desplaçar-se fins a la Ciutat Esportiva de Blanes per realitzar una competició de bàdminton que està dins la programació de la matèria d’esports amb implements.

Dels múltiples tipus de competició possibles, els alumnes organitzadors van optar pel model suís que té el gran avantatge que no resulta necessari eliminar a cap participant, es tracta d’un jugador individual o d’un equip. Tots són classificats després de disputar totes les rondes, segons la seva respectiva actuació, mitjançant un ordenat procediment de filtració en el transcurs d’un nombre de rondes.

La jornada organitzada  va ser un èxit. Agraïm a la Ciutat Esportiva i al Club de Bàdminton Blanes per cedir-nos  les instal·lacions i tots els materials necessaris per dur-la a terme de forma totalment gratuïta.