Vine, xerra i juga en català

Si tens ganes de tenir més fluïdesa a l’hora d’expressar-te en català, apunta’t als jocs i parelles lingüístiques que organitza el Departament de llengua catalana.

El compromís que adoptes és de venir un pati per setmana (dilluns, dimarts o dimecres al 1r pati).

Podràs conversar amb algú o participar en un joc de taula i podràs pujar mig punt en la nota final de l’assignatura de llengua.

El lloc reservat per a l’activitat és a l’Aula d’acollida.

La data d’inici és dimarts 2 d’octubre, durant el 1r pati a l’Aula d’acollida.

Si hi estàs interessat envia un missatge electrònic a joan.vila@iesrocagrossa.cat. Digues nom, cognoms i curs.

Reunió de pares

Benvolgudes famílies,

L’Equip Directiu de l’ INS Rocagrossa conjuntament amb el tutor/a del seu fill/a els volem donar la benvinguda al nou curs escolar. Per aquest motiu els convoquem a la reunió de presentació que tindrà lloc el proper dimecres 26 de setembre.

L’objectiu de la reunió es informar-los dels diferents aspectes organitzatius i pedagògics del grup del seu fill/a i poder fer el primer contacte amb el tutor/a per aclarir-los qualsevol dubte que puguin tenir.

Alguns dels aspectes a destacar que es tractaran a la reunió i que és necessari que estiguin assabentats són:

• Calendari
  • Sortides
  • Normativa bàsica
  • Trets d’identitat
  • Compromís educatiu

HORARI:

• 15:45 h. Presentació i reunió de pares de 1r d’ESO
  • 16:15 h. Presentació i reunió de pares de 2n d’ESO
  • 16:45 h. Presentació i reunió de pares de  3r d’ESO
  • 17:15 h. Presentació i reunió de pares de 1r i 2n de batxillerat
  • 17:45 h. Presentació i reunió de pares de CAFEMN, Futbol i SOS

Per motius organitzatius la reunió de pares de 4t d’ESO es durà a terme el  dimecres 24 d’octubre a les 16:30 h.

Ja podeu llegir la revista Atzavara d’aquest curs!

Dimarts podreu disposar en paper de la revista Atzavara del curs 2017/18. Si cliqueu a l’enllaç ATZAVARA ja podreu veure’n la versió digital.

Aquesta revista s’ha pogut fer gràcies a l’esforç dels alumnes inscrits a l’optativa de revista, gràcies a la implicació de Toni López, professor de Visual i plàstica i gràcies a la feina d’impressió que han fet Teresa Sánchez i Carolina Hurtado, les companyes de consergeria.

París 2018!

Mireu més fotos

Els alumnes de 1r de Batxillerat que estudien Llengua francesa van fer un viatge a la ciutat de París del 10 al 14 de juny. Aquest viatge forma part de l’intercanvi lingüístic i cultural que fan amb els alumnes de l’Institut Fustel de Coulanges a Massy-Verrières, París.

Aquest projecte té com a objectiu conèixer i veure com és la vida dels joves estudiants al país veí. Dilluns van fer un dinar de germanor amb els estudiants francesos per cortesia del centre  i van realitzar diferents activitats conjuntes. Durant la resta del viatge també van aprofitar per visitar la ciutat de Paris i els monuments més importants.

Beach party!

Després d’un curs molt intens, els alumnes de 4t d’ESO i 1r de BTX han vist recompensada la seva constància i laboriositat amb una jornada lúdica que ha tingut lloc en una de les recòndites i meravelloses cales que esquitxen la costa de la nostra estimada vila.

Un vaixell ens ha portat des de la Platja Gran fins a l’esmentada cala a primera hora del matí. Allí ens esperaven tota mena d’activitats aquàtiques que han estat gaudides per tothom amb molta fruïció. Els professors acompanyants han xalat tant o més que la mainada. Els entrepans i les begudes que se servien, juntament amb les activitats d’animació “au fil d’eau”, han acabat d’arrodonir l’inoblidable jorn. El vaixell de tornada ens ha bressolat dolçament cap a la civilització.

Festa de l’AMPA i festa de graduació de 4t

Divendres 8 de juny a les 19.00 de la tarda començava la Festa de graduació de 4t, en el gimnàs del centre que semblava tota una sala d’actes.  Una festa organitzada per l’alumnat mateix a partir d’una comissió formada per representants de cada classe. En l’acte obert amb un discurs del director del centre es van repartir els diplomes i premis del concurs d’anglès Big Challence que es fa en tot l’àmbit europeu. Cal destacar-ne els bons resultats dels alumnes del centre, i especialment de 4t.  La directora de l’AMPA conjuntament amb els tutors de cada grup van repartir l’orla de 4t. Va ser un acte molt emotiu i ben organitzat.

A continuació va començar la festa de l’AMPA una festa molt esperada per tot l’alumnat i que es pot fer gràcies a la implicació de pares i mares de l’AMPA.

Per fi s’acaben les PAU!

Després de 3 dies seguits fent exàmens i un curs molt llarg i ple de coneixements apresos, els alumnes de segon de batxillerat han acabat les Proves d’Accés a la Universitat. En general els ha anat bastant bé, tots estan d’acord en què val la pena estudiar durant tot el curs de valent per així fer uns bons exàmens. Estan molt agraïts als professors del centre per la feina que han fet. Ara només els queda celebrar la festa de graduació i esperar amb nervis els resultats el proper 27 de Juny. Moltes felicitats futurs universitaris!