Ens visita l’atleta professional Jeffrey Lawal-Balogum

El passat 12 d’abril vàrem tenir la visita de Jeffrey Lawal-Balogum, corredor de 100 i 200 metres i ex-atleta professional de la Gran Bretaña.

Jefrrey va participar en europeus i mundial sub-23 amb l’equip de la Gran Bretanya i actualment és entrenador de medallistes olimpics que van participar en Jocs Olimpics de Londres 2012.

Ha vingut acompanyat d’alguns dels seus atletes i el preparador físic del seu equip de treball i ens ha explicat la seva experiència com a atleta i entrenador. En concret, aquests atletes estan en el top 10 del ranking de velocitat al seu país.

Ha sigut molt enriquidor ja que ha interactuat molt amb els alumnes donant consell i responent totes les seves inquietuds. Un autèntic plaer que ens vinguin
a visitar i poder escoltar a atletes d’aquest nivell al nostre centre.

Gràcies i fins la propera.