Exposem el projecte científic RieresCamp i l’anàlisi de CO2 a les rieres de Lloret

Mireu més fotos.

Aquest matí, la Lucía, la Souhaila, l’Eliot i el Buba de 4t d’ESO han presentat el projecte de recerca “Emissions de CO2 de les plantes de les rieres de Lloret” que treballen amb el Centre d’Estudis Avançats de Blanes.

Dins la jornada organitzada en el marc del projecte Nit Europea de la Recerca es realitzen les presentacions “La recerca va a l’escola” on alumnes de diferents centres de Catalunya exposen els seus projectes de recerca i comparteixen els objectius d’aprenentatge i les conclusions a les que arriben.