Treballem el puntillisme i la trama de línies amb 4t d’ESO

L’alumnat de 4t d’ESO que realitzen l’optativa d’expressió artística hem treballat la tècnica a tinta amb estilògraf. Mitjançant puntillisme i trames de línies podem crear efectes d’ombres i grisos.

Els motius triats calia que tinguessin a veure amb la natura (plantes o animals) així es donava certa continuïtat als treballs artístics; així i tot, dins aquest àmbit es volia potenciar la creativitat i l’alumnat ha escollit els motius naturals amb els quals se sentien més còmodes.

El resultat és espectacular! Encara no els heu vist? Alguns d’ells estan exposats al primer pis. No us els perdeu.