Servei comunitari “El Roca es mou”

El Servei Comunitari per a l’alumnat de secundària és una acció educativa dins del currículum obligatori, que vol promoure que els nois i noies experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic i aprengui en l’exercici actiu de la ciutadania.

Al nostre institut el portem a terme a 3r d’ESO en hores de les matèries de música i català. L’alumnat està preparant dues obres de teatre amb l’objectiu de poder-la representar a col·lectius del municipi (alumnat de 6è, gent gran de Lloret, famílies de l’institut).

En el marc del servei comunitari els grups van participar en un taller per donar a conèixer aquesta activitat de teatre i altres accions de l’institut a l’alumnat de 6è de les diferents escoles de primària de Lloret que ens han visitat.