PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT CURS 2020-21

(SI JA ETS ALUMNE DE 4t D’ESO DEL NOSTRE INSTITUT NO CAL QUE FACIS LA PREINSCRIPCIÓ)

VIDEO EXPLICATIU DE LA PREINSCRIPCIÓ DE BATXILLERAT A L’INSTITUT ROCAGROSSA:

PREINSCRIPCIONS CFGM: CAFEMN, FUTBOL i SOS CURS 2020-21

VIDEO EXPLICATIU DE LA PREINSCRIPCIÓ DE CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ A L’INSTITUT ROCAGROSSA:

• La preinscripció de CAFEMN serà TELEMÀTICA del 2 al 8 de Juny.

ACCÉS A LA PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA (a l’entrar, abaix del tot de la pàgina trobareu l’aplicació)

• La preinscripció de FUTBOL i SALVAMENT i SOCORRISME serà TELEMÀTICA del 2 al 17 de Juny.

Full de sol·licitud de preinscripció a Futbol i Salvament i socorrisme

Proves específiques accés a Futbol i Salvament i socorrisme

Inscripció a les proves específiques de Futbol i Salv. i Soc.

________________________________________________________________________________________________________________

*Per a dubtes o aclariments, es pot venir al centre AMB CITA PRÈVIA I EN CASOS EXCEPCIONALS.

ACCÉS A L’APLICACIÓ PER SOL·LICITAR CITA PRÈVIA (CAFEMN, FUTBOL I SALVAMENT I SOCORRISME)

*Es pot sol·licitar cita prèvia també per telèfon al 972367489 (de 9 a 13 h) o per correu al b7006770@xtec.cat

CONFIRMACIÓ PELS ALUMNES QUE JA CURSEN AL NOSTRE INSTITUT

Benvolgudes famílies d’alumnat d’ESO i batxillerat,

A partir de demà i fins divendres 22 de maig, cal que confirmeu si el vostre fill o la vostra filla continuarà matriculat el curs vinent a l’institut Rocagrossa.

Cal que feu la confirmació contestant el següent formulari:

Formulari de confirmació de matrícula

Us informo també que el proper dilluns 18 de maig, enviarem al correu electrònic de l’alumnat un formulari per a seleccionar les matèries optatives del curs vinent. Esteu pendents per ajudar-los a seleccionar.

Atentament,

La Direcció

Dimarts 5 de Maig

Benvolgudes famílies,
Desitgem que a casa vostra tothom continuï en bon estat. Si teniu qualsevol incidència, si us plau comuniqueu-la al tutor o la tutora.
Com cada dilluns, avui l’alumnat ha rebut la feina setmanal. Han de seguir fent tota la feina que puguin i el millor… Llegeix més»

Dimecres 22 d’Abril

Bon dia,
demà, Sant Jordi, us enviarem les diferents propostes de l’institut. Algunes ja s’estan duent a terme des d’algun departament com activitat puntuable de la matèria i altres s’iniciaran demà mateix.
L’Ajuntament de Lloret ens ha informat de les propostes que han fet per aquesta edició… Llegeix més»

Dilluns 20 d’Abril

Benvolgudes famílies,
avui és el dia lectiu número 21 en què el centre està tancat. Diuen que un hàbit es triga 21 dies a adquirir-lo.

Molts dels vostres fills estan treballant molt bé i responen els missatges del professorat. Altres us trobeu amb dificultats, però cal que informeu… Llegeix més»

Divendres 17 d’Abril

Benvolgudes famílies,

És molt important que tot l’alumnat faci tots els deures que puguin i el millor possible.

Si encara no han pogut fer els deures d’aquesta setmana, han d’intentar acabar-los durant el cap de setmana. I si tenen qualsevol incidència per poder-los fer, si us… Llegeix més»

Dijous 16 d’Abril

Benvolgudes famílies,
Suposo que tothom heu escoltat diferents notícies després de les intervencions de la ministra Celaá i del conseller Bargalló.
De moment només heu de pensar en que els vostres fills i filles facin el millor possible totes les tasques que envien cada dilluns el professorat.… Llegeix més»

Dimarts 14 d’Abril

Benvolgudes famílies,
Desitgem que aquests dies hagin estat enriquidors i sobretot, que tothom del vostre entorn continuï amb bona salut. En cas contrari, qualsevol cosa no dubteu fer-la saber al vostre tutor o tutora.
Avui, l’alumnat ha rebut els deures per aquesta setmana. Recordeu que han d’intentar… Llegeix més»