Marxem d’Erasmus!

Ahir18 de juny, els alumnes Patricia Novallas, Claudia Iglesias, Àlex García, Julia García i Natalia Oñate, han marxat d’Eramus+
Estaran 1 mes. 3 van a Holanda i 2 a França.
La primera setmana de l’estada els acompanyaran els professors Raquel Palou i Toni Gordillo.
Esperem que apreneu… Llegeix més»

Consergeria treu fum!

La Teresa i la Cristina, responsables del servei de consergeria del centre, estan més enfeinades que mai. La culpa és de l’encàrrec que els hem fet d’imprimir la revista Atzavara, número 15. Sí, ja fa 15 anys que el centre disposa de la revista Atzavara. Revista que es fa amb la implicació de tothom i sobretot dels alumnes de 3r de l’optatitva Revista, de Toni López, professor de Visual i plàstica i responsable de la maquetació i de la portada i també de les conserges que amablement ens la imprimeixen. Cal agrair també la col·laboració que fa l’Ajuntament de la vila per fer possible aquesta revista.

Podreu disposar de l’exemplar imprès dimecres 26; es lliurarà conjutament amb les notes de final de curs.

Si voleu podeu fer-ne un tastet digital clicant AQUÍ

Un altre cop a Londres!

Els de 4t dilluns començaven els projectes de recerca sobre la publicitat o sobre Londres. Els de Londres van marxar ben d’hora dimarts acompanyats de les tutores Teresa Hurtós i Dolça Poch i del professor d’Educació física Pere Boada. Dimarts mateix ja van arribar a Londres i ja ens han enviat les primeres fotos.

Els de 4t es graduen

Divendres 7 de juny a les 17.00h l’institut es va vestir de gala. Molts alumnes de 4t, pares, mares i germans van venir ben mudats per participar a la festa de graduació. La festa va començar amb discursos d’alumnes i tot seguit el repartiment de bandes a la miss i al míster.

Representants de l’AMPA van repartir l’orla de graduació de 4t. La festa va acabar amb un discurs del director en la qual desitjava molta sort en la nova etapa de l’alumnat.

Moltes fotos han sortit borroses, l’any que ve hem de preveure que la miss o míster s’aturi un segon i permeti de fer la foto.

Segona entrega de “L’informatiu” de Rocagrossa TV!

Benvinguts de nou a RocagrossaTV!

Des de l’optativa de Ràdio Rocagrossa aquest segon quadrimestre hem preparat una nova entrega de “L’INFORMATIU” per a la nostra TV! Esperem que us agradi molt perquè ens hem esforçat moltíssim!

En aquesta ocasió hem comptat amb l’ajut d’en Yaco Porcel, que ens ha dissenyat una entradeta espectacular.

Alumnes Ràdio Rocagrossa.