Seguiment Erasmus+

Segueix la selecció de l’alumnat que tindrà l’oportunitat de fer les seves FCT a l’estranger. ESTIGUES ATENT/A!!

Fem un lego robot?

Els alumnes de 4t s’estan preparant per la First Lego League. A més d’utilitzar la seva creativitat per resoldre problemes espaials, també descobreixen noves idees i habilitats de robòtica. Estan comprovant, que gràcies al treball cooperatiu poden assolir millor els objectius. I tot, treballant… Llegeix més»

A segon de batxillerat no hi ha descans!

Els alumnes de segon de batxillerat estan a les acaballes de la seva etapa escolar al rocagrossa. I saben que es juguen molt. Aquest curs és crucial perquè tenen la selectivitat en breu, i d’aquí uns mesos esperem que tots estiguin cursant la carrera universitàra que desitgin. Aquí teniu una mostra de com estan de concentrats a un dels molts exàmens que faran durant aquest curs, en aquest cas de matemàtiques.

Ànims a totes i a tots!!

Reunió de mares i pares de 4t d’ESO

Imatge corresponent a la reunió de pares i mares de 1r del curs 2017/18

Dimecres 24 a les 16.30 les mares i pares d’alumnes de 4t estan convocats a la reunió d’inici de curs. Durant aquest reunió els pares assistents rebran informació sobre el funcionament i organització del curs, sobre el projecte de recerca a Londres i rebran un butlletí de notes amb els resultats de l’avaluació inicial per saber com comencen el curs els seus fills i filles.