Estudiant de ferro 18-19

Ja tornem a tenir aquí l’Estudiant de Ferro! Un triatló organitzat pels alumnes de CAFEMN que consta de tres proves distribuïdes durant el curs escolar: una cursa de muntanya, una cusa de BTT i una travessa al mar.

Diferents activitats físiques pels alumnes de 3r, 4rt d’ESO i 1r BTX on  us podreu posar a prova, compartir amb alumnes d’altres centres i descobrir esports relacionats amb el medi natural. Uns matins diferents, gaudint de l’entorn que ens ofereix Lloret de Mar. T’animes?

Cap nen sense esport

MIREU EL VIDEO PROMOCIONAL

Els alumnes de 2n d’AAFE de l’INS Rocagrossa hem engegat la campanya “Cap nen sense esport”.

Fins el dia 18 de desembre, tothom podrà participar-hi. Consta d’una recollida de qualsevol material esportiu nou o seminou pels nens i nenes de Lloret de Mar. Els punts de recollida seran a tots els centres educatius i als clubs esportius adherits.

La recaptació serà cedida a l’organització de Càritas Lloret. Podeu veure el vídeo que han fet els alumnes per promocionar la campanya. Participa-hi, regala’ls-hi un somriure.

Seguretat en roca amb els alumnes de CAFEMN

MIREU MÉS FOTOS: GRUP A i GRUP B

Els alumnes de CAFEMN estan aprenent les tècniques bàsiques de seguretat en roca. Ho fan a través de l’escalada.

Passamans, assegurar-se entre companys, nusos bàsics i material necessari per a poder realitzar les maniobres de seguretat. La pluja ens ha fet anul·lar alguna sessió, però també hem pogut gaudir d’un dia a les parets de Solius, on hem posat en pràctica tot el que s’ha treballat prèviament.

Textos instructivos y pasteles osetios

Durante este primer trimestre los alumnos del G3 de 2º de ESO hemos trabajado en clase el texto instructivo, y después de algunas prácticas en el aula debíamos escribir una receta de cocina.

Como muchos de nosotros venimos de distintos países, hemos aprovechado para dar a conocer nuestra cocina y además, uno de nuestros compañeros, Miron Tomaev, nos trajo su receta recién cocinada. Se trata de un pastel osetio, de la región rusa de Osetia.

Al final de la clase el pastel lo compartió con todos nosotros.

ERASMUS VET+ Passem a la següent fase

Dimarts els alumnes inscrits al programa Erasmus+ VET van realitzar les entrevistes personals on se’ls va avaluar la iniciativa, la resolució de conflictes, l’autoconeixement, les expectatives i motivacions cap al projecte i el seu nivell d’anglès oral.

La següent fase de puntuació serà avaluar el rendiment acadèmic, així que apreteu fort!! A estudiar per seguir lluitant per aquesta experiència!! Ànims!

El dia 10 de desembre sabrem els alumnes que queden finalment seleccionats per les beques Erasmus+

Els de segon d’ESO s’enfilen pels arbres!

El dia de les sortides a l’institut tot segon d’eso va repetir la bona experiència de l’any passat d’anar a Platja d’Aro al parc Everest, on hi ha diferents circuits d’aventura d’alçada.

En total hi havia 7 circuits tancats distribuïts per dificultat. Els més complexes tenien una alçada important, entre 12 i 15 metres, i cap d’ells es va resistir als nostres alumnes!

Seguiment Erasmus+

Segueix la selecció de l’alumnat que tindrà l’oportunitat de fer les seves FCT a l’estranger. ESTIGUES ATENT/A!!