Recordeu aquesta data: dimecres 29 d’abril!

Si tens sang a les venes i en pots donar, ja et pots començar a arromangar!

Tal com ho sentiu, l’equip de tercer C ja està ensinistrat per atendre allaus de donants el 29 d’abril per tot el que calgui, des de distribuir qüestionaris, informar, repartir el menjar abans o després de la donació, fins a ser les persones més simpàtiques i agradables de Lloret i voltants.

El compte enrere ja ha començat, aviat dissenyaran i repartiran els rètols per anunciar tot plegat, i passaran per les aules a informar i preguntar qui hi està interessat.

El primer bany de l’any

Aquest 12 de gener va haver-hi la 26a edició del Primer Bany de l’Any, organitzat pel Club Nàutic de Lloret.
Algú sap per quin motiu es reuneix tanta gent per patir un fred descomunal?
Doncs bé, això que ara és pura diversió, va començar sent una… Llegeix més»

Més plurilingües per al 2n trimestre!

Resultat d'imatges de plurilingüe

T’has quedat amb ganes de demostrar que et mereixes ser l’alumne plurilingüe de la teva classe? Durant el 2n trimestre tornem a cercar plurilingües en tots els cursos. Ara us demanem que ens expresseu amb almenys tres llengües diferents  tres propòsits per aquest any 2020.

Deixeu els vostres propòsits en el comentaris d’aquesta entrada, indiqueu també nom, cognoms, curs i grup.

Termini: 9 de febrer de 2020

Tornem a ajudar als Reis d’Orient

Es veu que aquest anys els reis d’Orient tenen tanta i tanta feina. Els vam ajudar dilluns i avui hi tornem. En Dídac Vallejo, l’Alexander Regalado i l’Elian Zarate de 4t fan de patges reials a l’escola Pere Torrent.

Els de l’aula d’acollida fan cagar el tió

El 19 de desembre de 2019, els nois i noies de l’Aula d’Acollida van fer cagar el tió.
Va ser tot un èxit, van gaudir molt i van rebre molts regals, com llaminadures i colors per decorar l’aula.
Els estudiants de l’Aula d’Acollida van gaudir i… Llegeix més»

Estudiants de ferro a REVISTA

Tres coneguts periodistes del Rocagrossa van participar dimecres passat a la primera cursa deixant el pavelló alt. Els representants que l’optativa de tercer va triar van ser: Marta Fornés, Rosen Raykov i Miron Tomaev.

Com que havien de retornar a les classes ordinàries en acabar la… Llegeix més»

Concurs de postals de Nadal

Com cada any el departament d’expressió ha tornat a organitzar el concurs de postals de Nadal. En aquesta imatge podeu veure les postals finalistes. Moltes gràcies a tots i totes per haver participat!