Els antics alumnes ens visiten, i ens agrada molt!

Ens encanta que els alumnes que ja no estan aquí ens vinguin a visitar. La setmana passada, dos alumnes il·lustres: La Carla, que estudia química a la Universitat de Barcelona, i en David, que estudia filologia hispànica a la Universitat Autònoma de Barcelona.

Molta sort i gràcies per la vostra visita!! Antics alumnes, us estem esperant!!

Com guardem els mòbils a l’aula d’acollida

Video de com guardem els mòbils

A l’Aula d’acollida som una bona colla d’alumnes i hem trobat la manera de tenir “endreçats” els mòbils quan no tenim permís per utilitzar-los.

Aprofitant que el nostre institut és Escola Verda i amb l’ajuda dels professors, vam recollir un munt d’envasos buits i en vam fer una tria. Els vam netejar, retallar… fins que els hem tingut a punt per començar una segona vida.

Tot seguit veureu unes fotos de com ha quedat tot muntat a la nostra aula i també un vídeo molt curt que ensenya com ho fem servir.

Els alumnes de quart d’ESO van al teatre

Dijous 20 de setembre els alumnes de quart de l’IES Rocagrossa juntament amb alumnes d’altres instituts vam visitar el teatre.

Es tractava d’una obra/exposició on una parella d’actors van interpretar com et sents quan un familiar té un accident. Mentrestant, una sèrie de persones que no eren actors, explicaven la seva experiència amb els accidents de trànsit.

Vam tenir la visita del cap de policia, un bomber, un pare que va perdre el seu fill i un home que va en cadira de rodes perquè va caure de la moto.

Tots som responsables dels nostres actes, tots som culpables del que fem per tant, condueix amb compte.

Text a càrrec de Didac Coll, 4t C

Ser multilingüe té premi!

Demostra que tens fluïdesa en català, castellà, anglès i francès!
Parla en les diferents llengües a l’institut: amb el professorat, direcció, amb secretaria, consergeria i al bar.
Pots obtenir 0,5 punt extra a la nota del 1r trimestre de català, castellà, anglès i francès.
Si hi estàs interessat,… Llegeix més»

La revista comença ja!

Les vacances d’estiu ja queden molt lluny i comencem l’any amb nous professors i nous amics!
Aquest any formem part de la revista la Blanca Illescas, la Kalijatou Sillah, l’Andrea Aranda, la Mireia Boada, l’Àlex Sheng, en José Herencia, en Toni Bonilla, la Carla Sutru,… Llegeix més»

Vine, xerra i juga en català

Si tens ganes de tenir més fluïdesa a l’hora d’expressar-te en català, apunta’t als jocs i parelles lingüístiques que organitza el Departament de llengua catalana.

El compromís que adoptes és de venir un pati per setmana (dilluns, dimarts o dimecres al 1r pati).

Podràs conversar amb algú o participar en un joc de taula i podràs pujar mig punt en la nota final de l’assignatura de llengua.

El lloc reservat per a l’activitat és a l’Aula d’acollida.

La data d’inici és dimarts 2 d’octubre, durant el 1r pati a l’Aula d’acollida.

Si hi estàs interessat envia un missatge electrònic a joan.vila@iesrocagrossa.cat. Digues nom, cognoms i curs.

Reunió de pares

Benvolgudes famílies,

L’Equip Directiu de l’ INS Rocagrossa conjuntament amb el tutor/a del seu fill/a els volem donar la benvinguda al nou curs escolar. Per aquest motiu els convoquem a la reunió de presentació que tindrà lloc el proper dimecres 26 de setembre.

L’objectiu de la reunió es informar-los dels diferents aspectes organitzatius i pedagògics del grup del seu fill/a i poder fer el primer contacte amb el tutor/a per aclarir-los qualsevol dubte que puguin tenir.

Alguns dels aspectes a destacar que es tractaran a la reunió i que és necessari que estiguin assabentats són:

• Calendari
  • Sortides
  • Normativa bàsica
  • Trets d’identitat
  • Compromís educatiu

HORARI:

• 15:45 h. Presentació i reunió de pares de 1r d’ESO
  • 16:15 h. Presentació i reunió de pares de 2n d’ESO
  • 16:45 h. Presentació i reunió de pares de  3r d’ESO
  • 17:15 h. Presentació i reunió de pares de 1r i 2n de batxillerat
  • 17:45 h. Presentació i reunió de pares de CAFEMN, Futbol i SOS

Per motius organitzatius la reunió de pares de 4t d’ESO es durà a terme el  dimecres 24 d’octubre a les 16:30 h.