T’obrim les portes…ens vols venir a conèixer?

El proper dijous 21 de març l’institut Rocagrossa obrirà les portes a totes les famílies que ens vulguin conèixer per tal de valorar la incorporació dels seus fills als estudis d’ESO del nostre centre.

Farem dos torns de benvinguda, a les 13 i a les 14 hores. Posteriorment, acompanyats d’un professor-guia, en grups reduïts, farem  una visita per les instal·lacions i veurem el funcionament del centre en viu.

Si voleu tenir un tastet, podeu clickar aquest enllaç per veure un vídeo promocional del centre.

Alumnes multilingües per al 3r trimestre

Ja comencem a cercar alumnes multilingües per al 3r trimestre. Si vols ser mereixedor/a d’aquest reconeixement i del mig punt extra que pots obtenir en les assignatures de llengües, et proposem que pugis un vídeo a youtube i que facis un comentari en aquesta entrada dient nom, cognoms, curs i que hi publiquis l’enllaç.

En el vídeo has de llegir un petit poema que et proposem en català o en alguna de les traduccions que hi ha. El poema l’hem extret de la proposta catalana per al Dia mundial de la poesia 2019 que podeu llegir en el següent enllaç:  nombroses llengües

Inscriu-te abans de l’1 de maig… Llegeix més»

Unes tutories diferents

Els alumnes del CFGM d’activitats físiques al medi natural van organitzar unes activitats ben interessants per als alumnes de diferents tutories d’ESO. Per als alumnes de 4t A van preparar una gimcana pels diversos espais a l’aire lliure del centre i per a altres tutories, activitats d’orientació al turó d’en Buc.

Trivial d’història

Aquests últims dies, amb els alumnes de 4tA, hem estat treballant la Revolució Francesa a partir de l’elaboració d’un Trivial. Hem fet treball col.laboratiu, i hem posat en pràctica les competències de visual i plàstica i de recerca d’informació. Ara només ens faltarà jugar-hi!!

Notícia a càrrec de Cristina Martínez