Calculem mesures!

Avui dimarts els alumnes de 2n d’ESO han estat calculant mesures al laboratori a la matèria de física i química. Creieu que es formaran uns grans científics? Si més no els queden molt bé tots els instruments 🙂

Gràcies Pili per la foto!

Recollida de taps per a l’AME

Sabeu quina malaltia és l’AME? Ahir l’Ámbar, de primer de batxillerat, els hi va anar a explicar als alumnes de la SIEI què és l’associació AME.

Després de la seva xerrada, els alumnes de la SIEI han decidit recollir taps de plàstic a l’institut per a aquesta associació, qui ho dóna tot a Sant Joan de Déu per a la investigació de la malaltia.

Ens ajudeu? PORTEU TAPS DE PLÀSTIC, SI US PLAU!

Els exalumnes ens visiten

Divendres 9 d’octubre ens van venir a veure l’Ariadna García i la Paula Gómez. Estaven molt contentes i ens van explicar que comencen els graus universitaris d’Història de l’art i Llengua i literatura castellana a la Universitat de Girona. Segur que els anirà molt bé.

Simply the BEST!!

El nostre alumne DAVIT ARAKELYAN ha estat el guanyador del concurs d’anglès Big Challenge a l’institut Rocagrossa i a la província de Girona. En Davit ha quedat el setè de tot Espanya d’un total de 21178 participants, amb una puntuació de 343.75 punts d’un total de 350. Ah! I sabeu què més? La mitjana de la puntuació dels nostres alumnes va superar la mitjana catalana i la mitjana espanyola. Tot un èxit!!

Enhorabona a tots els participants!!

Classes a la fresca!

Dijous 1 d’octubre hem coincidit al pati de les moreres 3 grups fent classe a la fresca: l’Aula Oberta, els alumnes de literatura catalana de 1r de batxillerat i un grup de 2n de batxillerat que feien classes d’expressió oral. A cinquena hora el grup de 4t D, que estava fent la matèria de socials,  ha sortit a fer una activitat en grups. Cal aprofitar els darrers dies de bonança abans no ens arribi el temps més rigorós. Durant aquest primer mes el professor de música Jordi Perales també ha fet tot sovint el primer contacte amb l’alumnat fent activitats al pati.

Tornem a cercar alumnes plurilingües!

Tornem a posar en marxa el concurs de l’alumne plurilingüe. Recorda que si hi participes pots obtenir mig punt extra en les assignatures de català, castellà, anglès, francès o italià. Què has de fer?

En primer lloc, respondre la pregunta següent: Quantes llengües es parlen a França? Quantes són oficials? Et sembla bé? Respon en la mateixa web, en l’apartat Deixa un comentari.  Indica nom, cognoms, curs i grup. Tens temps fins a l’1 de novembre.

En segon lloc, demostra al professorat que ets competencial en l’ús de les llengües, parla-les a classe, amb els companys, amb el professorat, a secretaria, a consergeria, al passadís… Fes-te sentir!

La decisió definitiva es pren per acord d’equip docent, d’entre tots els candidats de cada classe.

Video de comiat als alumnes de segon de batxillerat

Molta sort a tots aquells alumnes que heu acabat aquesta etapa i, per desgràcia, deixeu de formar part del dia a dia al nostre institut…. Però la vostra emprempta sempre serà aquí amb nosaltres. De part de tot l’equip de persones que formem part d’aquest institut, i gràcies també a la gran edició d’aquest per part de la nostra coordinadora de batxillerat, Pilar Juanhuix, us dediquem aquest petit video.

MOLTA SORT A TOTHOM!!

Acte de comiat als alumnes de 1r d’ESO

La setmana passada es van reunir tots els alumnes de 1r d’ESO amb els seus respectius tutors a les seves aules. Per desgràcia aquesta situació excepcional va fer que no poguessin assistir tots i com que els tutors van fer una presentació molt maca de comiat, la compartim amb tots vosaltres per tal que, tots aquells que no hi eren, puguin gaudir-la.

Acte final del projecte “Vies Verdes” dels alumnes de 4t d’ESO

Dimarts es va fer l’acte de cloenda del Projecte Open Cohesion School, en el qual els alumnes d’Economia de 4t han participat. En aquest petit vídeo podeu veure la intervenció de María García López, la portaveu del nostre projecte que va presentar el vídeo final.

Un projecte interessant dels de 4t

Els alumnes d’Economia de 4t d’ESO han participat durant el 2n i 3r trimestre en el projecte Escoles Obertes.
OpenCohesion School és un programa educatiu interdisciplinari innovador per a les escoles de secundària per promoure la supervisió ciutadana de les finances públiques mitjançant l’ús de les dades obertes i… Llegeix més»