Star Wars i 1r d’ESO

Els alumnes de castellà de 1r d’ESO tenien un repte aquestes dues darreres setmanes: escriure una introducció de l’episodi 2020, si aquest any fos una pel·lícula d’Star Wars. L’autora és la Claudia Romo, de 1r d’ESO D, i el video ens el passa la seva professora, l’Alicia Bayona.

El Roca diu #StopPlàstic

Els i les alumnes de la matèria de Cultura i Valors de 3r i 4rt de la ESO aquests dies de confinament hem aprofitat per investigar una mica més sobre allò que tots i totes sabem: vivim en un món de plàstic i això no és bo per ningú!

Per això hem fet alguns collages, cartells, petites presentacions… perquè en prenguem més consciència. Aquí en teniu una mostra!

A més l’Abril Barco de 4rt C ens ha fet aquesta petita presentació: #StopPlàstic

CONFIRMACIÓ PELS ALUMNES QUE JA CURSEN AL NOSTRE INSTITUT

Benvolgudes famílies d’alumnat d’ESO i batxillerat,

A partir de demà i fins divendres 22 de maig, cal que confirmeu si el vostre fill o la vostra filla continuarà matriculat el curs vinent a l’institut Rocagrossa.

Cal que feu la confirmació contestant el següent formulari:

Formulari de confirmació de matrícula

Us informo també que el proper dilluns 18 de maig, enviarem al correu electrònic de l’alumnat un formulari per a seleccionar les matèries optatives del curs vinent. Esteu pendents per ajudar-los a seleccionar.

Atentament,

La Direcció

Dimarts 5 de Maig

Benvolgudes famílies,
Desitgem que a casa vostra tothom continuï en bon estat. Si teniu qualsevol incidència, si us plau comuniqueu-la al tutor o la tutora.
Com cada dilluns, avui l’alumnat ha rebut la feina setmanal. Han de seguir fent tota la feina que puguin i el millor… Llegeix més»

Dimecres 22 d’Abril

Bon dia,
demà, Sant Jordi, us enviarem les diferents propostes de l’institut. Algunes ja s’estan duent a terme des d’algun departament com activitat puntuable de la matèria i altres s’iniciaran demà mateix.
L’Ajuntament de Lloret ens ha informat de les propostes que han fet per aquesta edició… Llegeix més»

Dilluns 20 d’Abril

Benvolgudes famílies,
avui és el dia lectiu número 21 en què el centre està tancat. Diuen que un hàbit es triga 21 dies a adquirir-lo.

Molts dels vostres fills estan treballant molt bé i responen els missatges del professorat. Altres us trobeu amb dificultats, però cal que informeu… Llegeix més»

Divendres 17 d’Abril

Benvolgudes famílies,

És molt important que tot l’alumnat faci tots els deures que puguin i el millor possible.

Si encara no han pogut fer els deures d’aquesta setmana, han d’intentar acabar-los durant el cap de setmana. I si tenen qualsevol incidència per poder-los fer, si us… Llegeix més»