Estada alumnat Institut Montsià a Orléans (França) (abril-maig 2017)

La Clàudia  i l’Alba són alumnes de Activitats Turístiques de grau superior. Totes dues van realitzar les seva estada a l’ajuntament d’Orléans a través del Comité de Jumelage de Saint Jean de la Ruelle.

Totes dues van treballar com a guies turístiques el que els hi va permetre pràctiques l’anglès i el francès. Van coincidir amb les festes de Jeanne d’Arc i vam viure en primera persona com es desenvolupava una festa tant peculiar. Van aprofitar la seva estada per conèixer millor Paris i els seus voltants. La seva experiència segons elles ha estat la implicació dels seus companys a la feina per millorar un idioma i ho valoren com una experiència increïble que tornarien a viure.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *