PARTICIPACIÓ A LA 2a EDICIÓ DE L’iFEST AL PALAU SANT JORDI.

El dijous 30 de novembre l’alumnat de l’Institut Montsià va participar a la 2a edició de l’iFEST, la festa de l’emprenedoria i la innovació, al Palau Sant Jordi de Barcelona. Els alumnes participants com a players de l’equip del nostre centre van ser Flavius Aanei, Amadeo Artimaña Pozo, Oriol Beltran Calventus, David Casanova Fornós, Juan José Centelles García, Ferran Climent Vidal, Jordi Ferré Bernuz, Ariadna Gas Pagà, Roman Hadji, Houssine Jaouani, Alba Martín Beltran, Cezar Andrei Popescu, Liviu Rafael Prepeleac, Sergi Ramos Giné, Maria Reina Sánchez i Ariadna Sanchez Sancho. El professorat acompanyant i que va actuar com a shaker del Dream Big Challenge va estar format per Lluís Lluís Rodríguez, Lina Meseguer Carbó i Maria José Vázquez Cuevas.

Tant els participants de pista com els de grades van fer una bona aportació a aquest esdeveniment!