Departament d'Ensenyament XTEC

Institut Hipàtia d'Alexandria

Intranet de l'Institut Hipàtia d'Alexandria

Qui hi ha?

5 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Notícies

L'AMPA dota al Laboratori de Ciències amb 6 noves lupes binoculars i 6 nous microscopis

Enviada per admin el 25/Gen/2015 - 10:48

L'AMPA de l'Hipàtia d'Alexandria ha dotat al Laboratori de Ciències amb 6 noves lupes binoculars de 20x i 40x augments en llum transmesa i incident i 6 nous microscopis òptics de 40x, 100x, 400x i 1000x augments.

Aquests nous aparells òptics se sumen als que ja tenia el laboratori per permetre que cada alumne disposi individualment d'un instrument per a la realització de les pràctiques de laboratori. Això és d'enorme importància per que els alumnes no perdin el temps esperant a que el seu company acabi les observacions. D'aquesta manera, els alumnes aprofiten al màxim les observacions de les preparacions tot aprenent les estructures observables i millorant la seva capacitat d'observació, anàlisi i descripció.

Des de mitjans del primer trimestre els alumnes de 1r i 3r d'ESO han pogut gaudir de forma ocasional d'aquest nou instrumental en l'observació de les característiques texturals de diversos tipus de sediment i de roques, però és en aquest segon trimestre que utilitzaran les lupes binoculars i els microscopis de forma constant i generalitzada en l'observació de preparacions microscòpiques de bacteris, protozous, algues microscòpiques i fongs, així com els detalls d'estructures macroscòpiques de plantes i animals.

BONES FESTES I FELIÇ 2015

Enviada per admin el 23/Des/2014 - 10:39

Us desitgem unes festes plenes de pau i concòrdia i un nou any farcit d'esperança i il·lusió.

Tornem a veure'ns el dia 8 de gener a l'horari habitual.

ESTRENEM REVISTA A L'HIPÀTIA

Enviada per admin el 18/Des/2014 - 14:21

Ja tenim revista a l'Hipàtia d'Alexandria. No deixeu de visitar la pàgina http://blocs.xtec.cat/elfardhipatiadalexandria/. Podreu trobar les novetats, les activitats que anem fent.

FESTA ESPORTIVA

Enviada per admin el 16/Des/2014 - 14:08

Divendres, 19 de desembre celebrem la segona festa esportiva de l’Hipàtia.

En aquesta ocasió, els alumnes de 1r, 2n i 4t d’ESO podran participar de diferents  activitats al llarg del matí, competint entre ells en diferents àmbits esportius. L’objectiu és crear un ambient de convivència i esport respectuós, basat en l’esforç i les ganes de superació. De seguida que tinguem fotografies, penjarem algunes.

Agraïment a Vivers Ernest

Enviada per admin el 16/Des/2014 - 13:55

El mes passat, el garden de Lliçà d’Amunt, Vivers Ernest va fer una donació de plantes al centre que ha permès  millorar l’entrada de  l‘Institut d’una manera important.

A més ens ha cedit un avet que hem guarnit entre els alumnes del centre i ha estat el protagonista de les fotos de Nadal que tenim al centre.

Moltes gràcies de part de tots els membres de l'Hipàtia.

Festa de Nadal

Enviada per admin el 15/Des/2014 - 11:26

Aquí teniu el programa de la Festa de Nadal

LLIURAMENT DE NOTES DE LA 1a AVALUACIÓ

Enviada per admin el 10/Des/2014 - 13:28
El dimarts 23 de desembre els tutors/es lliuraran el butlletí de notes de la 1a avaluació als seus alumnes. Tot i que és una jornada d'horari reduït (acabem a les 10:45), l'assistència al centre és obligatòria, i indispensable si es vol tenir el butlletí de notes abans de festes.

RESULTAT DE LES ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Enviada per admin el 27/Nov/2014 - 13:53

Els dies 25 i 26 de setembre es van celebrar les eleccions al Consell Escolar. Volem donar l'enhorabona a les persones que representaran cada sector: Els resultats de les votacions van ser els següents:

Sector d'alumnes:

Marc Sañé: 141 vots.

Jara Rodríguez: 112 vots.

Marc Vidal: 65 vots.

Jordi Esteller: 29 vots.

Sector famílies:

Juani Navarro: 9 vots.

Felip Tura: 8 vots.

Sector Professorat:

Carles Peya: 20 vots

Sandra Rusinyol : 20 vots.

GRAN FESTA DE HALLOWEEN

Enviada per admin el 30/Oct/2014 - 16:34

Divendres, 31 d'octubre de 21.00 a 00.00, a l'institut celebrem la festa de Halloween, organitzada per la comissió de 3r i 4t i amb la col·laboració de l'AMPA.

Podeu comprar entrades anticipades a Xuxes la Dolça, Bar el Duende i el bar del Pavelló  per 2 euros o bé a la guixeta al mateix moment de la festa per 3 euros.

Podreu gaudir d'una nit de terror amb música del DJ Sergi.

Els diners recaptats estan destinats a finançar les despeses dels viatges de 3r i 4t d'ESO.

DILLUNS, 3 DE NOVEMBRE, FESTA DE LLIURE ELECCIÓ

Enviada per admin el 30/Oct/2014 - 08:47
Dilluns, dia 3 de novembre, els centres de primària i de secundària de Lliçà d'Amunt fan festa de lliure elecció.
« 1 2 3 4 5 »

Aula Virtual Nova

No estàs matriculat/da a cap curs.

Blocs

Mes anterior Gener 2015 Mes següent