Comencem una nova etapa a les empreses

Dins del projecte Amunt, en la importància que donem al fet de formar a persones, optem pel petit tast en diferents centres laborals. Creiem que s’ha de reconèixer l’esforç dels alumnesi en les diferents empreses que han decidit col·laborar amb nosaltres.

Treballem amb entitats de diferents àmbits professionals perquè els nostres joves col·laborin i aprenguin de forma globalitzada les capacitats que disposen com a persones.

Les diferents empreses amb qui col·laborem són del camp de l’hostaleria, la veterinària, la mecànica, la fusteria, fotografia, la jardineria, la perruqueria i l’administració. Volem agrair, doncs, a aquestes empreses que han volgut col·laborar de forma altruista amb nosaltres i estem plenament convençuts que els nostres alumnes també ho agrairan.

Ja que aquesta funció té un pes important dins del currículum de l’Amunt, volem donar un èmfasi a les diferents tasques que han de realitzar els alumnes en cada entitat col·laboradora. Realitzem un seguiment del projecte colze a colze amb els centres col·laboradors. Aquesta forma de treballar genera una valoració positiva en els nostres joves i els proporciona un camí de realització personal i d’aprenentatge.

Tant la tutora, la Tatiana Boladeras, i com el coordinador d’empreses, en Quico Roig, volem transmetre encoratjar els nostres alumnes en aquest començament d’etapa.