COMENCEM EL CURS 2016-17

Dilluns, 12 de setembre vam començar un nou curs sense incidències, amb ganes i il·lusions, amb nous projectes i grans expectatives.
Durant aquest estiu, hem volgut millorar les instal·lacions del centre, per aquesta raó es van realitzar diferents actuacions:

– Adequació del sistema elèctric de la 2a planta.
– Adequació de l’aula d’informàtica.
– Millora del pati interior.
– Adequació dels armaris de les aules per deixar les tauletes.
– Ampliació del wiffi del centre.

Per altra banda, hem començat a fer servir la tauleta digital com a eina habitual. Atès que la idea és treure el màxim rendiment, el centre forma part de la plataforma google education amb un domini propi @inshipatia.cat. Aquesta plataforma aporta diferents avantatges en l’aprenentatge de l’alumne i els recursos educatius que fa servir.

Per altra banda, comencem a treballar des d’una perspectiva més competencial que esperem aporti una notable millora del rendiment acadèmic dels nostres alumnes.

També comencem els dilluns i dimarts oberts , amb activitats programades i gestionades des de l’AMPA amb el suport de la coordinadora d’activitats extraescolars. Sense l’AMPA molts recursos de l’institut no serien avui, la dotació del laboratori, la gestió del transport escolar, la compra de material de música, la col·laboració amb Sant Jordi, entre d’altres dels que tots i totes ens beneficiem. Moltes gràcies, AMPA.

Comencem, doncs, un nou curs amb molta força i molts recursos amb moltes ganes de superar-nos tots plegats.

Per tant, BON CURS 2016-17

IMG-20160916-WA0006