Beques i Ajuts per a Alumnat amb NEE

El passat 8 d’agost el Ministeri d’Educació va obrir el termini de presentació de sol·licituds de beques per a aquell alumnat amb Necessitats Educatives Especials.

El termini de presentació finalitza el proper 29 de setembre. A partir del dia 1 de setembre la secretaria estarà a la vostra disposició per rebre la documentació de les sol·licituds.

Tota la informació i els impresos els podeu trobar a la pàgina web de la Generalitat de Catalunya.

Tot i que el centre en aquests moments no pot oferir-vos ensenyaments secundaris post-obligatoris, us recordem també que el termini de presentació de sol·licituds de beques per a ensenyaments secundaris post-obligatoris és obert des del 16 d’agost fins el 3 d’octubre. Aquestes sol·licituds s’han de presentar al centre on es cursin aquests estudis.