Llegim i donem premi!

Per segon any consecutiu hem participal al Premi de Literatura Juvenil Protagonista Jove en la seva 21 edició organitzat pel Consell Català del Llibre infantil i juvenil.

Durant el PLEC alguns alumnes voluntaris de 2n van participar fent la lectura dels 4 llibres proposats a la categoria de 13-14 anys: L’artilleria de Mr Smith de Francesc Puigpelat, Adam i Thomas d’Aharon Appelfeld, Un monstre em ve a veure de Patrick Ness i Magnus Chase i els Déus d’Asgard 1: l’espasa de l’estiu… de Rick Riordan i alguns alumnes de 3r i 4t van fer la lectura de les obres de la categoria de 15-16 anys: Les pereres fan la flor blanca de Gerbrand Bakker, L’efecte Calders de Santi Baró, La venjança dels Panteres Negre de Gemma Lienas i Connexions d’Elisabeth Stewarrt.

Les votacions van quedar de la següent manera:

P1090712def

P1090713def

Després i durant la votació l’alumnat va fer un petit debat i va donar l’opinió dels diferents llibres. En podem veure un petit fragment tot seguit:

I ja tenim guanyadors! Els llibres més votats pels lectors de tot Catalunya han estat Un monstre em ve a veure i Les pereres fan la flor blanca!

Finalment, ens han fet arribar el model per als diplomes als lectors i lectores, que hem repartit avui, divendres, 2 de juny a la mateixa hora del PLEC.

P1100835def1P1100836def1