No diem adéu; diem a reveure

Una nova promoció deixa l’institut, i ja en van 3!

Es podrien dir moltes coses d’aquests 47 alumnes que van entrar per la porta el setembre de 2013: curiosos, crítics, discrets, desvergonyits, impulsius, bromistes, i molts, molts altres adjectius…

Foto portada

L’acte de cloenda, que es va fer divendres passat, dia 16 de juny al teatre ateneu L’aliança, va tenir diversos focus: la presentació per part de la Lourdes, el comiat de les tutores i tres discursos: un per part de 3 alumnes, un altre d’una respresentant de les famílies i l’últim a càrrec de l’AMPA.

foto alumnes

Tot seguit es va fer el lliurament d’orles i els diplomes per haver participat al Servei Comunitari durant aquest últim curs.

foto grup

Al final, dos vídeos: un resum del seu pas per l’Hipàtia i un del seu últim viatge a Menorca i l’actuació dels Police Line.

Finalment, tothom qui va voler va acabar la vetllada amb un sopar organitzat per les famílies i l’AMPA a Can Pruna Vell. I finalment el comiat: somriures i llàgrimes, sentiments contradictoris. És el final d’una etapa, però el que és ben clar és que el seu pas per l’institut deixa empremta en tot el professorat i com ja es va dir al seu comiat: “molta sort en els vostres camins i fins aviat!”

empremtes