Preinscripció i matrícula 2024-2025

Dates de preinscripció i matrícula. Nous alumnes al centre

EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA

• Publicació de l’oferta inicial 2024-25
    • Presentació i/o modificació de sol·licitud telemàtica: del 8 al 20 de març només electrònicament. FES LA SOL·LICITUD
    • Si no l’has pogut presentar en les dates indicades, pots fer el tràmit a partir del 2 al 22 d’abril de 2024. En aquest cas seran sol·licituds fora de termini i s’assignaran posteriorment a les presentades en termini.
    • Llistat d’alumnes preinscrits amb les puntuacions provisionals del barem (17/04/2024). Llistat barem provisional
    • Termini de reclamació de la puntuació provisional del 17 al 22 d’abril, utilitzant l’eina electrònica per adjuntar les reclamacions
    • Llistat puntuacions provisionals d’alumnes preinscrits amb reclamacions resoltes (25/04/2024) Llistat barem resoltes reclamacions
    • Llista de sol·licituds ordenada (02/05/2024)
    • Publicació d’oferta definitiva de places d’ESO (07/06/2024)
    • Publicació de la llista d’alumnes admesos al centre (10/06/2024)
    • Període de matrícula del 18 al 26 de juny

Coneix el calendari i els terminis actualitzats del Departament d’Educació

PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ

del 8 al 20 de març de 2024 només tramitació telemàtica de la sol·licitud de preinscripció

Cal disposar del núm. d’identificació de l’alumne RALC (l’escola i/o institut de procedència us el pot facilitar). Preferència d’accés de les escoles públiques de Riudoms, Vinyols i els Arcs i Montbrió del Camp. També es pot fer la consulta de l’identificador de l’alumne a la web del Departament.

Important: És obligatori especificar l’adreça electrònica per poder rebre els missatges amb la informació sobre l’estat de la sol·licitud.

Codi de centre: 43007658

Prioritàriament s’ha de fer la sol·licitud electrònica, ja que en aquest cas no cal adjuntar cap tipus de documentació. De manera excepcional, i només si no es poden fer les consultes interadministratives, pot ser necessari adjuntar algun document (escanejat o fotografiat). En aquest cas es detallarà la informació a acreditar en el resguard de la sol·licitud.

• Enllaç a sol·licitud electrònica (cal que el pare, mare o tutor/a legal disposi d’identificador electrònic com ara idCAT, DNIe, Clave o qualsevol altre). Si voleu obtenir fàcilment l’IdCAT mòbil cliqueu al següent enllaç
  • Enllaç a la sol·licitud en suport informàtic (només si el pare, mare o tutor/a legal no ha pogut disposar d’identificador electrònic). Cal adjuntar a la sol·licitud la documentació que es demana.

Prepara la documentació

Fes el seguiment de  la teva sol·licitud

PERÍODE DE MATRÍCULA

del 18 al 26 de juny de 2024

DOCUMENTACIÓ MATRÍCULA ESO

BATXILLERAT

CALENDARI

• Publicació de l’oferta inicial 2024-25 (16/04/24)
  • Presentació i/o modificació de sol·licitud telemàtica: del 18 al 25 d’abril, només electrònicament. FES LA SOL·LICITUD
  • Presentació de documentació fins al 26 d’abril
  • Publicació de la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional (17/5/24)
  • Presentació de reclamacions al barem provisional del 17 al 23 de maig
  • Publicació de la llista amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions (29/5/24)
  • Publicació de la llista ordenada (3/6/24)
  • Publicació de la llista d’admesos i la llista d’espera (20/6/24)
  • Període de matriculació: del 21 de juny a l’1 de juliol

Coneix el calendari i els terminis actualitzats del Departament d’Educació

Fes el seguiment de la teva sol·licitud

PERÍODE DE MATRÍCULA

del 21 de juny a l’1 de juliol

La matrícula consta de dues parts:

1. Omplir i entregar al centre: La Documentació de Matrícula de Batxillerat

2. Omplir els següents formularis per fer la tria de matèries de Batxillerat:

1r de BAT https://forms.gle/fmk3hCVHXpoBNysJ9

2n de BAT https://forms.gle/nNjwhigQMwAAM46z9

Aquí teniu el document informatiu que us pot fer de guia per fer aquesta tria.

FULL INFORMACIÓ MATÈRIES 1 BAT 2023-2024

FULL INFORMACIÓ MATÈRIES 2 BAT 2023-2024

CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ

CALENDARI