La JEDAI 2016 el 2 de març

jedai_logo_sin_fecha_vertical_pequeno

Programa d’actes públics 2 de març

14:45 h. Inici Jornada
Rebuda i lliurament de documentació.

15:00 h. Presentació i inauguració de la Jornada JEDAI 2016
Presentació a càrrec del Sr. Martín Martín, director de l’INS Joan d’Àustria, i del Sr. Carles Caño, coordinador de la jornada.

15:30 h. Conferència:
“Cloud computing” a càrrec de Josep Ruano, CEO de Capside.

16:30 h. Taula rodona:Desenvolupament d’aplicacions
Presenta i modera el Sr. Carles Caño, professor d’Informàtica de l’INS Joan d’Àustria:
Participen: Carles Barrobés, Roc Boronat, Carlos Fenollosa i Marc Morera.
Auditori  de Sant Martí de Provençals

17:30 h. Descans

18:00 h. Criptofesteta amb tallers pràctics sobre privadesa i seguretat informàtica a càrrec dels alumnes de l’INS Joan d’Àustria.
Biblioteca i aules d’informàtica de l’INS Joan d’Àustria

20:00 h. Acte de cloenda de la jornada

Tallers amb aforament restringit

09:00 h. Introducció a la programació d’apps Android amb App Inventor 2
A càrrec del Sr. Ximo Arenós i el Sr. Carles Caño.
Aules d’informàtica de l’INS Joan d’Àustria

Des de sempre, a l’INS Joan d’Àustria – i més concretament al Departament d’Informàtica, responsables directes de la docència dels cicles formatius del centre – portem a terme diverses actuacions encaminades a proporcionar al nostre alumnat una formació de qualitat, no tan sols en l’àmbit curricular sinó en molts altres aspectes transversals de la seva formació.

Aquest curs, per tercer any consecutiu, organitzem la Jornada JEDAI (Jornada d’Empreses, Docents i Alumnat d’Informàtica), una experiència que pretenem institucionalitzar perquè ens faci de pont entre els tres grans actors implicats en la formació professional.

Volem crear sinergies positives, entre totes les parts, per intentar aconseguir una visió global de la Informàtica, especialitat que impartim en el nostre centre. L’objectiu bàsic és poder oferir, cada vegada més, una formació de qualitat, adaptada a les necessitats del mercat laboral, amb les tecnologies més actuals, el més transversal possible i que potenciï les competències professionals, personals i socials que els dissenys curriculars, dels diferents cicles formatius, tenen previstos.

Per una banda volem que l’alumnat sàpiga de primera mà, la visió que tenen les empreses dels titulats d’Informàtica i el que n’esperen d’ells. Per una altra, que l’alumnat conegui les experiències d’altres alumnes que els proporcionin una orientació de les possibilitats laborals i professionals a les que poden optar, una vegada finalitzin la seva formació en el centre. Per últim, volem apropar als assistents a certs aspectes tecnològics, d’avantguarda, que complementin la formació curricular bàsica.

Per tot això desitgem en aquesta jornada aconseguir els objectius marcats i, com a centre, restem oberts a qualsevol suggeriment constructiu, que ens vulgueu aportar per les properes jornades.