Sortida Marenostrum

El passat 15 de març, els estudiants de primer de Batxillerat van tenir l’oportunitat de visitar el Barcelona Supercomputing Center per contemplar de prop el superordinador MareNostrum. Aquesta visita va permetre als alumnes comprendre de manera pràctica la magnitud i la complexitat d’aquesta tecnologia capdavantera. La visita al centre va oferir una oportunitat única per explorar el funcionament intern d’un dels superordinadors més potents del món i comprendre com s’utilitza per a investigacions avançades en una àmplia gamma de camps científics i tecnològics.

Aquesta sortida ha ajudat a l’alumnat de batxillerat a ampliar la visió dels avenços tecnològics que impulsen la recerca i la innovació.