Triem president o presidenta

Un altre any més els alumnes de 4t d’ESO han participat de forma activa en el Taller “Sóc diputat/da” del Parlament de Catalunya.

Prèviament a classe, s’han format quatre grups parlamentaris amb uns portaveus encarregats de defensar un programa. Un cop al Parlament, al taller els alumnes han pogut viure de més a prop com funciona la vida política amb pactes i negociacions amb l’objectiu d’ escollir a un President o Presidenta de la Generalitat.

En finalitzar el taller, han pogut gaudir d’una breu visita guiada pel Parlament.