Convivència amb alumnat suec /Living together with Swedes’ students

L’alumnat de l’institut Campus Manilla d’Estocolm ha assistit a les classes de primer de batxillerat. Entre les activitats que han realitzat amb l’alumnat del centre, destaquem la visita al Teatre de La Passió i al Campanar.

També hem compartit dinar i una estona de ball i conversa amb els nostres visitants.

Un moment agradable per a practicar idiomes.

Student’s from the Campus Manilla High School in Stockholm have attended to our 1stBatx classes.

They also shared with our students some activities such as visiting La Passió theatre and climbing the tower bell of Esparraguera’s church.

Together we enjoyed having lunch as well as some dancing and chatting time to practise speaking.