Últim dia de curs i bon estiu!

Benvolguts alumnes,

Encara que sabem que esteu gaudint molt de les vacances escolars i que poc debeu trobar-nos a faltar, us passem les fotografies de l’últim dia de curs, el del comiat. Com cada any es van organitzar diferents tornejos esportius: bàsquet, futbol, tennis taula, bàdminton i voleibol així com un karaoke a la sala d’actes, una classe de zumba i una zona d’enigmes matemàtics. Vau participar a gaires coses?

També es van repartir els premis als guanyadors i als participants del “Big Challenge” d’anglès i el “Concurs de Fotografia Matemàtica” i les “Proves Cangur” de matemàtiques. Enhorabona a tots els que hi vau participar i també als equips guanyadors dels tornejos matinals.

Moltes gràcies a tots els organitzadors, col·laboradors i participants. L’any que ve més i millor.

Esperem que gaudiu molt de l’estiu i renoveu les forces pel pròxim curs. Sort a tots!