L’auxiliar de conversa francesa a l’institut Pere Borrell

Tots els alumnes de l’INS han estat realment afortunats!

Durant el curs 2016-17 tots i cadascun dels grups Han gaudit d’una hora setmanal amb una auxiliar de conversa francesa . l´Anne Tran ha realitzat activitats setmanals per classe, ja sigui en grup-classe, mitja classe, petits grups o parelles. Aquestes activitats estaven basades en el currículum de cada curs i centrades bàsicament en aprofundir i produir oralment aspectes de vocabulari o estructures ja treballades anteriorment.

L’evolució dels alumnes ha estat molt positiva. La seva producció oral ha millorat moltíssim. Han superat aquella inseguretat inicial, aquella vergonya que no els deixava expressar tot allò que sabien. Han comprovat que allò que s’estudia a l’aula realment serveix per alguna cosa. Han desenvolupat nombroses capacitats de comunicació, ja sigui verbal o corporal. En definitiva, tenien un interès i una necessitat real per a utilitzar el francès per a comunicar-se.

Malauradament, i degut a les retallades que estem patint, el curs vinent no podrem comptar amb l’ajut d’un auxiliar francès.

Volem agrair a l´Anne Tran la seva professionalitat i la seva implicació en totes les tasques encomanades així com el seu positivisme i somriure.

Tu vas nous manquer Anne

Merci beaucoup