Concurs Matemàtic: MATES A L’ESPRINT 2018

BATXILLERAT:

El dimecres 7 de febrer de 2018 es va realitzar la competició matemàtica “Mates a l’esprint” per als alumnes de Batxillerat.

Els alumnes de l’INS Pere Borrell van realitzar una notable actuació i aquesta ha sigut mereixedora d’una bona valoració situant al nostre centre entre els 19 primers equips de tots els participant de Catalunya i el País Valencià havent realitzat la prova amb encert complet en tots els problemes.

Us deixem l’enllaç on llegir la crònica oficial de l’organització:

1r i 2n d’ESO:

Avui 21 de febrer de 2018 ha sigut el torn dels alumnes més petits.

Demà 22-2-18 al matí se sabran els resultats però ja podem afirmar que la participació ha sigut d’un alt nivell. Han resolt els 10 exercicis en menys d’una hora i amb totes les solucions correctes a la primera. Fins i tot, una vegada acabat el concurs, tots/es s’han quedat a fer els 3 exercicis extra què també han resolt correctament a la primera.

Un gran equip d’alumnes que ha treballat concentrat, cooperant entre ells/es i amb una gran motivació.

L’INS Pere Borrell i especialment el Departament de Matemàtiques vol agrair als alumnes participants el seu interès per aprendre matemàtiques i a les famílies, la seva col·laboració al permetre que els seus fills/es participessin en aquesta activitat malgrat que els alterés el seu dia a dia.

Enhorabona a totes i tots!!!!!