Proves Cangur

El dia de Sant Josep es va celebrar la prova de matemàtiques Cangur 2015. El nostre institut, que va ser una de les seus, va acollir 125 participants, 50 dels quals eren alumnes nostres i la resta, alumnes del Serra de Miramar, Les fonts del Glorieta i del Cor de Maria.
2015 cangur (2) 2015 cangur (6) 2015 cangur (7)
La jornada va transcórrer sense incidències. Els alumnes van afrontar 30 reptes de dificultat creixent durant 75 minuts. El dia 9 d’abril se sabran els resultats provisionals.

Cal destacar que la participació va creixent any rere any; enguany va ser de 19000 alumnes en tot Catalunya.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *