Visita al TP

El dia 17 de març els alumnes de les optatives teatrals de 2n i 3r d’ESO van fer una visita tècnica al Teatre Principal de Valls.

visita TP

Durant un parell d’hores els tècnics del Teatre van oferir als alumnes una visita guiada pels diferents espais (escenari, caixa escènica, camerinos, telers…). L’objectiu bàsic era que els alumnes entressin en contacte i aprenguessin a valorar la part més tècnica de tota producció teatral (espai escènic, llums, so, etc.).

En l’apartat de llum i so, les explicacions van anar acompanyades d’exemples pràctics sobre els diferents tipus de lluminàries utilitzades en els espectacles, els seus diferents usos i els efectes que creen en l’escenari. També hi va haver una explicació força interessant de les diferents etapes de muntatge de les produccions que es realitzen al teatre. Els alumnes també van tenir oportunitat de veure i entendre el funcionament del teler del Teatre, el sistema de telons i de peses.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *