Esport extraescolar

Ja han començat les activitats esportives extraescolars organitzades per l’Associació esportiva escolar de l’Institut (AEE IES Narcís Oller).

Les activitats es realitzen a les tardes i de moment ha començat la del dimecres que, sota el nom “L’institut és teu”, ofereix les instal·lacions esportives del centre per practicar qualsevol esport, per ara, el futbol sala. També la tarda del divendres es realitza una activitat d’hípica en un centre eqüestre d’Alcover.

img-20161007-wa0008 fut-sala

Així mateix començarà l’activitat dels dilluns a la tarda, especialment dirigida a alumnes de la USEE que, després de dinar a l’institut, realitzen una sèrie d’activitats físiques amb l’acompanyament de M. Cardona.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *