Teatre de 4t

Aquest dijous 26 de maig, els alumnes de Teatre de 4t d’ESO posaran en escena al Teatre Principal el musical “Somnis de Fama” que és el seu projecte de fi d’etapa.

Es tracta d’un muntatge de 90 minuts que els actors, cantants i tècnics han estat treballant durant tot aquest any. La direcció escènica és a càrrec del professor R. Pelegero, i la direcció musical és del professor P. Benlloch.

IMG_4105     IMG_4096

El  muntatge és una adaptació de l’obra musical Fame de 1988, el guió és original i ha estat elaborat a partir dels tres elements que van motivar el fenomen”Fame” als 80: la pel·licula (dirigida el 1980 per Alan Parker i protagonitzada per Irene Cara), el musical  (creat el 1988 per David De Silva) i la sèrie televisiva (produïda per MGM, 1982-87). El musical gira entorn a la vida en la Performing Arts School de vuit alumnes.

No us perdeu aquest  homenatge al musical que va captivar tothom els anys 80.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *