Premi Sambori

Mireia Casañas Dalmau, alumna de segon de batxillerat, ha resultat la guanyadora absoluta de la seva categoria en el concurs literari Sambori, instituït per Òmnium Cultural. La Mireia havia accedit a la fase nacional després d’haver guanyat la fase territorial del Camp de Tarragona.  La seva narració breu , finalment, va ser reconeguda pel jurat com la millor de les presentades per milers d’alumnes de Batxillerat i FP d’arreu dels Països Catalans.

2016-05 casañas sambori

El lliurament del Premi va tenir lloc al Centre Cívic d’Hostafrancs (Barcelona), divendres passat, en el decurs d’un acte molt aconseguit, en què s’intercalà la lectura del veredicte amb representacions de diversos eximplis del Llibre de les Bèsties de Ramon Llull, a càrrec de Comediants.

En la foto, el president d’Òmnium Cultural  i la presidenta de la Fundació Sambori lliuren el guardó a la Mireia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *