Orientació per als batxillerats

El divendres 18 de març es van realitzar una sèrie de xerrades d’orientació sobre els estudis superiors dirigides als estudiants de 1r i de 2n de batxillerat. Com ja és tradicional, diversos exalumnes de l’institut, estudiants a la universitat o en algun altre centre d’estudis superiors, van explicar la seva experiència i les característiques més importants de les diferents carreres.

IMG-20160318-WA0037     IMG-20160318-WA0039

IMG-20160318-WA0007     IMG-20160318-WA0006

xerr2     xerr3

xerr1     xerr4

xerr5

Concretament, es van realitzar xerrades informatives sobre: Medicina (A. Cartanyà), Enginyeries A. Montes i J. Martí), Magisteri (M. Balcells), INEF (J. Grant), Comunicació audiovisual i publicitat (A. Tudó), Dret (A. Roig), Biotecnologia i Bioquímica (M. Veciana), Psicologia (M. Company), Treball i Educació social (R. González), Compatibilitat i Finances i ADE (A. de Bofarull), Arts escèniques (C. Murillo) i Arts plàstiques (O. Moreno).

Les xerrades estan organitzades per la Coordinació de batxillerat amb la col·laboració de l’APA. Enguany, per gentilesa de J.M. Pascual, conserge del centre, s’ha obsequiat els exalumnes amb el llibre “A l’ombra del freixe”. Cal agrair també al CRP la cessió de les seves instal·lacions per a una de les xerrades.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *