Medicarn@val 2018

Avui divendres 9 de febrer, ha arribat a l’Institut Mediterrània el senyor del carnaval, el rei Carnestoltes, amb tota la seva festa i disbauxa.

S’ha celebrat el primer Medicarn@val  i tots els alumnes de l’institut han participat en el gran concurs de disfresses.

És una festa alegre que serveix per potenciar la cohesió de grup, la creativitat i valors com  saber guanyar i saber perdre, treballar per al grup-classe i compartir un projecte que demana saber-se posar d’acord, fer aportacions i respectar diferents opinions, entre d’altres.

Cada grup classe ha escollit una cançó i s’ha inventat una coreografia per ballar-la  davant de tot l’institut. Han sortit a l’escenari i han deixat el jurat i la resta d’alumnes amb un pam de nas!

I no oblidem el magnífic ball  dels professors que ens ha deixat a tots totalment impressionats. Sou fantàstics!

Enhorabona a tots els alumnes i professors del centre per aquest dia tan emotiu ple d’alegria, música i color!

Aquí us deixem l’àlbum de fotos del nostre primer Medicarn@val 2018