La conquesta del Vendrell

Enguany, al nostre institut, hem encetat una nova manera de treballar molt més competencial i adaptada als nous temps i les noves tecnologies, el treball globalitzat. Els alumnes treballen amb ordinadors Chromebooks i mitjançant la plataforma Moodle del centre, van seguint les fases que els permetran avançar en els seus projectes.

Aquest tercer trimestre ens hem llençat a La conquesta del Vendrell, un projecte que pretén acostar l’alumnat a la nostra vila i quina millor manera de començar un treball que anar a visitar tot allò que volem conèixer?

És per això que el dia 3 de maig vam fer una sortida per visitar alguns indrets singulars del Vendrell. A primera hora vam anar en bus fins als jutjats, on vam començar una passejada guiada pel tram conservat de l’antiga Via Augusta romana o camí ral medieval. A partir de mig matí ens vam adreçar al centre de la vila per fer un recorregut també guiat per alguns dels elements claus del patrimoni arquitectònic local.

Va estar un matí diferent: vam gaudir del camp que està preciós en aquesta època de l’any i vam poder conèixer una mica millor la història del nostre poble.

Podeu veure les fotografies en aquest àlbum.