Divendres 12 d’abril a la Guinardera

Us volem agrair tota la feina feta el passat divendres 12 d’abril a la Guinardera demostrant responsabilitat, capacitat per motivar i involucrar als alumnes en les diverses activitats esportives que no només va fomentar l’esperit esportiu, sinó que també va crear un ambient d’aprenentatge positiu i enriquidor.

La vostra atenció a les necessitats individuals dels nostres alumnes van ser evidents en tot moment, en definitiva un gran acompanyament que ens omple d’orgull.

Els nois i noies de 1r d’ESO van gaudir molt del dia i, en part, va ser gràcies al vostre granet de sorra aportat.

St JORDI A STUTTGART

Ahir al vespre les roses vermelles i els poemes també van ser protagonistes a l’intercanvi d’alemany a Stuttgart.
Tots els participants de l’intercanvi van rebre una bonica rosa i 2 poemes, un en castellà i l’altre en alemany.
Així, vam poder explicar als alemanys anfitrions la llegenda de st Jordi i la màgia de la Diada de Catalunya.

IMMERSIÓ LINGÜÏSTICA EN ALEMANY

Tot i les vagues dels serveis de transport públic a Stuttgart la setmana passada, els nostres alumnes de l’intercanvi d’alemany van poder realitzar la visita a la Wilhelma, el jardí botànic de la ciutat, el passat divendres.  Aquesta va ser una visita conjunta amb els seus alumnes anfitirions i va afavorir la cohesió de tot el grup i per tant l’immersió lingüística en alemany.

Durant el cap de setmana, els nostres alumnes i les seves famílies d’acollida van realitzar plegats diferents sortides com ara la visita del museu de Porsche, shopping i la Fira de Primavera. Experiències d’intercanvi cultural que continuaran fins el proper dimecres.

Divendres 19 – 5è dia a Münster

Avui a primera hora els nostres alumnes han tornat a compartir diverses classes amb els seus companys alemanys.

Després tots junts han pogut gaudir d’una visita al bowling centre de la ciutat, on s’han divertit molt compartint partides en diferents agrupacions.

Friday 19 – 5th day in Münster

Early today our students have returned to share several classes with their German classmates.

Then all together they have been able to enjoy a visit to the bowling center of the city, where they have had a lot of fun sharing games in different groups

GUANYADOR DE LES BEQUES EUROPA XIX

De l’experiència a BECAS EUROPA XIX vull dir que ha estat un plaer acompanyat de molta sort i de moltes ganes de continuar debatent i sentint opinions, sent aquestes –molts cops– completament divergents a la idea primigenia que en tenia.

El professor d’economia em va proposar entrar al concurs i vaig començar amb un examen online amb tests de personalitat, interpretació, idioma, etc. Això va estar seguit de diferents proves al llarg de més d’un any –com debats, vídeos o plans de migració– que van culminar en un cap de setmana d’avaluació (tot i que no ho semblava) amb tot pagat a la Francisco de Vitoria, Madrid. D’aquesta experiència ja n’he tret molt més del que m’imaginava i ara em queden 20 dies pagats viatjant arreu de diferents capitals europees en un camí on no sé què em trobaré, com m’ha passat al llarg d’aquest darrer any.

D’aquesta manera, si algú vol la meva opinió, aquells que se’ls cridi per fer-ho, que ho facin, que jo tampoc no en sabia res i em vaig limitar a deixar-me dur. Endavant perquè tot aquell que vulgui dir “sí” no només coneixerà noves opinions i nova gent, coneixerà també una part nova d’ell mateix.

Bruno García
2n Batxillerat