Segon dia intercanvi Münster

Els nostres alumnes han compartit tres classes amb els seus companys alemanys a l’institut. Els professors també han assistit a vàries sessions lectives de ciències i de llengües amb els seus companys alemanys.

Després hem visitat l’Ajuntament de Münster i hem estat a la Friedensalle, on es va signar la Pau de Westfallia el 1648 que va posar fi a la Guerra dels Trenta Anys.

Second day Münster exchange

Our students have shared three classes with their German classmates at school.

The teachers have also attended several science and language teaching sessions with their German classmates.
Then we visited the City Hall of Münster and went to the Friedensalle, where the Peace of Westfallia was signed in 1648 that ended the Thirty Years’ War.

Primer dia intercanvi Münster

Ja hem arribat a Münster! Després de un viatge llarg hem disfrutat d’una acollidora benvinguda per part dels nostres companys d’intercanvi. Els propers dies gaudirem d’activitats culturals i coneixerem el centre educatiu.”

First day Münster exchange

We have arrived in Münster! After a long trip we have enjoyed a welcoming welcome from our exchange partners. In the coming days we will enjoy cultural activities and get to know the school.”

Bàsquet amb cadira de rodes

En la matèria d’Educació física de 3r d’ESO estem treballant una Situació d’Aprenentatge titulada #Posatalasevapell on experimentem en primera persona vivències similars a persones amb diversitat funcional.

Un any més hem pogut practicar l’esport de bàsquet amb cadira de rodes. L’alumnat de Patis Vius i de l’optativa de CIATE també han aprofundit sobre l’esport adaptat amb una xerrada i pràctica del bàsquet amb cadira de rodes.  Gràcies a l’Associació Esportiva Activa’t per la dinamització i el material!

Ha sigut tota una experiència i donem, també, les gràcies al Genís, Martina i Carla per la seva ajuda en la dinamització de les activitats.