IMMERSIÓ LINGÜÏSTICA EN ALEMANY

Tot i les vagues dels serveis de transport públic a Stuttgart la setmana passada, els nostres alumnes de l’intercanvi d’alemany van poder realitzar la visita a la Wilhelma, el jardí botànic de la ciutat, el passat divendres.  Aquesta va ser una visita conjunta amb els seus alumnes anfitirions i va afavorir la cohesió de tot el grup i per tant l’immersió lingüística en alemany.

Durant el cap de setmana, els nostres alumnes i les seves famílies d’acollida van realitzar plegats diferents sortides com ara la visita del museu de Porsche, shopping i la Fira de Primavera. Experiències d’intercanvi cultural que continuaran fins el proper dimecres.