Punt Lila

Al Punt Lila trobaràs:

• Suport entre iguals, que es dona en sessions setmanals de trobada d’alumnes per compartir inquietuds i organitzar accions (com per exemple el 25N o el 8M) per visibilitzar les desigualtats actuals entre homes i dones.
  • Referents d’igualtat. Les professores dinamitzadores del Punt Lila poden esdevenir referents per a l’alumnat per atendre les actituds masclistes i comportaments sexistes que es produeixin a l’institut.
  • Un punt d’informació, un espai en el qual fem difusió de campanyes i serveis de la ciutat que lluiten contra la violència masclista.
  • Un Club de Lectura, que té lloc els últims divendres de cada mes. En aquest Club comentarem obres i articles de diverses autores que s’anunciaran al Classroom del Punt Lila. El codi d’aquest Classroom el trobareu a la porta del local.

LLOC: local de l’AFA
HORARI: divendres d’11 a 11:30