Coneix l’AFA

Benvingut/da a la nostra Web

L’AFA (Associació de famílies d’alumnes) de l’Institut Leonardo da Vinci som un grup de pares i mares que col·laborem de manera voluntària i desinteressada implicant-nos a la vida educativa de l’institut, sota la base del diàleg i la col·laboració amb els diversos sectors de la comunitat educativa.

Des de l’AFA promovem una sèrie d’activitats extraescolars culturals i educatives que entenem són d’interès per als nostres fills i filles.

Volem fer èmfasi en la necessitat de la vostra ajuda, la vostra participació com a mares i pares, com a socis i com a col·laboradors, per poder desenvolupar les activitats proposades i per conèixer noves iniciatives. Sense aquesta ajuda seria impossible la nostra tasca.

Pots fer-te soci/a de l’AFA omplint el formulari.

Per últim, agraïm a tots els associats el seu suport.

Salutacions.