Divendres 12 d’abril a la Guinardera

Us volem agrair tota la feina feta el passat divendres 12 d’abril a la Guinardera demostrant responsabilitat, capacitat per motivar i involucrar als alumnes en les diverses activitats esportives que no només va fomentar l’esperit esportiu, sinó que també va crear un ambient d’aprenentatge positiu i enriquidor.

La vostra atenció a les necessitats individuals dels nostres alumnes van ser evidents en tot moment, en definitiva un gran acompanyament que ens omple d’orgull.

Els nois i noies de 1r d’ESO van gaudir molt del dia i, en part, va ser gràcies al vostre granet de sorra aportat.