Punt Rainbow

Al Punt Rainbow trobaràs:

• Espai de consultes. Sessió setmanal de trobada amb alumnes voluntaris per tal de donar resposta a les inquietuds, dubtes, problemes o dificultats de convivència que pugui tenir l’alumnat quant a l’afirmació i manifestació de la seva identitat de gènere.
  • Espai d’atenció i acompanyament. En aquest espai també farem una atenció i un acompanyament especial a aquells alumnes que pateixin assetjament per causa de la seva orientació sexual o identitat de gènere.
  • Espai de reunió. S’ofereix aquest espai a l’alumnat per pensar accions i campanyes de prevenció d’aquest tipus de discriminacions, fomentant els valors del respecte i la tolerància vers la diversitat.

Els alumnes que desitgin fer alguna consulta es poden presentar directament i sense cita prèvia al Punt Rainbow i els alumnes voluntaris donen resposta a les demandes a partir de les seves experiències personals i orientant als diferents serveis de la ciutat.

LLOC: local de l’AFA
HORARI: dimecres d’11 a 11:30