Oriol Gatell, tercer premi del Concurs Gastronòmic organitzat pel PTT de Cambrils.

L’alumne Oriol Gatell del PFI-PTT Auxiliar d’Hoteleria: Cuina i Serveis de Restauració, va quedar tercer al Concurs Gastronòmic organitzat per l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Cambrils, el passat divendres 15 d’abril.

Aquest concurs està adreçat a alumnes de PTT de la família professional d’Hoteleria i Turisme d’arreu de Catalunya. Entre els 5 finalistes hi havia alumnes dels PTT de Cambrils, Granollers, Manlleu, Reus i Barcelona.

Els alumnes havien de cuinar durant dues hores els plats escollits per l’organització del concurs: Suquet Calero i Menjar Blanc.

El primer premi va ser per a la María Gamboa del PTT de Reus i el segon premi per a l’alumne del PTT de Cambrils, en Lluís García.

Felicitar a l’Oriol, al professorat implicat per la seva dedicació, a la resta d’alumnes, guanyadors i participants i al PTT de Cambrils per l’organització del certamen.