Sortida al MEV (museu episcopal de Vic)

Dimecres 29 de novembre, els alumnes de l’assignatura optativa de 2n de batxillerat d’Història de l’art i els alumnes de visual i plàstica de 4t d’ESO vam realitzar una visita al Museu Episcopal de Vic.

A les 11’30 ens va rebre la monitora del museu, on després d’una breu introducció de l’etapa romànica i de la visualització d’un audiovisual centrat en la figura de l’Abat Oliva, ens va comentar algunes de les obres més representatives de la sala del Romànic.

Cal recordar que el MEV, juntament amb el MNAC i  el Metropolitan Museum of Art de Nova York són els tres museus més importants i influents d’art romànic del món.

Al final de la visita vam pujar al campanar des d’on vam poder gaudir d’unes vistes espectaculars de la ciutat de Vic.

A la imatge hi teniu un enllaç a més imatges de la jornada.