Matrícula pel curs 2017-18 DAW

DAW-Llenguatges

El període de matriculació per a l’Ensenyament Post obligatori per al curs 2017-2018 de DAW és a partir del 30 d’agost al 8 de setembre, ambdós inclosos.

L’horari de secretaria per presentar tota la documentació serà:

• Dilluns i divendres de 9 a 12:30
  • Dimarts i dijous de 9 a 14
  • Dimecres de 9 a 14

La documentació que heu d’aportar els alumnes NOUS pel curs 17-18:

• Fotografia mida carnet que podem fer a Secretaria.
  • Fotocòpia del DNI, NIE o número de passaport. (si no ens ho vareu portar a la preinscripció).
  • Fotocòpia de la targeta sanitària de l’alumne/a. (si no ens ho vareu portar a la preinscripció).
  • Fotocòpia de la cartilla de la Seguretat Social on consti com a beneficiari l’alumne/a que es matricula.
  • Fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental. (si no ens ho vareu portar a la preinscripció)
  • Fotocòpia (i original per mostrar-lo) del resguard del títol que acredita l’accés al CFGS.
  • Resguard d’haver abonat l’import corresponent de matricula. Instruccions de preus públics.
  • Itinerari de 1r DAW.
  • Itinerari de 2n DAW.

Si aquest curs, 2016-2017, heu fet 1r DAW a l’Institut Cirviànum:

• Tan si promocioneu com si no, heu de passar per secretaria a dir els mòduls i unitats formatives que cursareu el proper curs.

Si aquest curs, 2016-2017, heu fet 2n DAW a l’Institut Cirviànum:

• Si heu suspès algun mòdul o unitat formativa i el voleu cursar el proper curs, heu de passar per secretaria del 13 al 20 de juliol a matricular-vos.
  • Si heu superat el cicle heu de sol·licitar el títol. Model.

Us recordem que en el moment de la matrícula s’ha de presentar el resguard de pagament de la taxa per al cicle superior establert pel Departament d’Ensenyament, podeu trobar la informació aqui.