Els instituts de L’Hospitalet tenen un estand al Saló Estudia

Els sis centres públics de L’Hospitalet que imparteixen educació postobligatòria de cicles formatius acudiran plegats, amb un mateix estand, al saló Estudia a Fira de Barcelona, per segon any consecutiu. El saló ha estat inaugurat avui, 2 d’abril, pel conseller d’Educació, Ernest Maragall, i pel conseller d’Innovació, Universitats i Empresa, Josep Huguet. El saló planteja com un punt d’informació, d’assessorament i d’orientació per als joves estudiants que han d’abordar el futur.

Els sis centre públics que imparteixen cicles formatius a L’Hospitalet són: IES Can Vilumara, IES Eduard Fontseré, IES Llobregat, IES Mercè Rodoreda, IES Pedraforca i IES Provençana. Aquests instituts imparteixen aquest curs un total de 13 especialitats de cicles formatius de grau mitjà amb 641 alumnes, i 19 especialitats de cicles formatius de grau superior amb 1.060 alumnes. Alguns d’aquests estudis són: Automoció, Integració social, Química ambiental, Gestió comercial i marketing, Dietètica o Educació Infantil, entre d’altres.

Amb la seva presència al saló, sota el lema L’FP pública de L’Hospitalet, a prop teu, pretenen augmentar la difusió sobre la seva oferta. El tinent d’alcalde d’Educació, Lluís Esteve, ha visitat l’estand hi ha esplicat que l’objectiu principal de l’estand és que aquests centres educatius puguin difondre la qualitat de la seva oferta en l’àmbit de la formació professional.

Els sis centres públics de L’Hospitalet que imparteixen cicles de Formació Professional augmenten cada any l’oferta educativa amb nous cursos i continguts renovats i actualitzats. Un fet, que segons el director de l’IES Provençana, Luis Mendiguren, fa que cada cop més arribin estudiants de fora de la ciutat.

El conseller d’Educació, Ernest Maragall, ha assegurat que a tot el territori de Catalunya existeix una oferta de molta qualitat pel que fa a l’etapa educativa postobligatòria. Segons el conseller d’Educació, actualment els joves catalans disposen de 43 cicles formatius per aprendre un ofici amb plenes garanties.

El saló Estudia se celebra del 2 al 6 d’abril en el marc de la Setmana de la Formació i el treball i està organitzat per Fira de Barcelona amb la coordinació dels departaments d’Educació i d’Innovació, Universitats i Empresa de la Generalitat de Catalunya.

Notícia a L’Hospitalet Digital.