Aula d’Estudi i Reforç

PROJECTE ERA

ESTUDI / REFORÇ / ACOLLIDA

Organitza: AMPA INSTITUT MERCÈ RODOREDA I DIRECCIÓ INSTITUT

Us presentem uns dels projectes que organitzem conjuntament  l’AMPA i la Direcció Pedagògica de l’Institut i que, sens dubte, serà del vostre interès.

És tracta del Projecte ERA (ESTUDI / REFORÇ / ACOLLIDA), un projecte que es divideix en tres tipus de servei, cadascú d’ells enfocat a les necessitats puntuals i adaptat als alumnes que vulguin millorar el seu rendiment acadèmic..

AULA D’ESTUDI: Aquesta part del projecte pretén oferir als alumnes un espai setmanal per a l’estudi i el treball individual de l’alumne. Es compta amb el suport d’un/a educador/a que vetlla pel clima de treball, orienta als participants per a què incorporin els hàbits de planificació, atenció i esforç que requereixen la gestió del deures, i també els pot ajudar a resoldre dubtes puntuals.

Horaris: Dilluns i Dimecres de 16:00 a 17:30 hrs.

Preu: 45€/mes.

Inscripcions: Consultar amb el tutor/a.

AULA DE REFORÇ: Per recomanació de l’equip pedagògic del Centre, té com a objectiu, oferir les eines de reforç enfocades de forma personalitzada a aquells alumnes que els cal un ajut extra en la consolidació de coneixements bàsics en un ambient positiu i de superació personal. Grup reduït i enfocat a objectius. IMPORTANT: Aquest curs 23-24 no s’ofereix aquest servei

AULA D’ACOLLIDA: La diversitat que enriqueix les Aules del Centre amb alumnes procedents d’altres països i cultures fa necessari espais d’integració que els hi permetin adaptar-se i adquirir els costums i coneixements per poder comunicar-se i millorar els resultats acadèmics en un nou entorn. Aquesta part del projecte s’enfoca a nouvinguts afavorint la seva socialització i participació.

Preu: Subvencionat.