Servei de Menjador Escolar

Des de l’AMPA gestionem el servei de menjador.

• Garantir la correcta alimentació dels joves

Menús

Consten d’un primer plat, d’un segon plat, fruita o iogurt, pa i aigua. Els productes que s’utilitzen al menjador escolar són de quilòmetre zero i es compren diàriament per cuinar a la cuina del menjador

Podeu consultar el menú del mes actual fent click aquí: MENUS

Els menús s’adapten a qualsevol tipus d’al·lèrgia, intolerància, diabetis.

Horari

• Tots els dies lectius (segons calendari escolar del centre) a partir de les 14:30h
  • Inici al setembre i finalització la primera setmana de juny de cada curs escolar

Preu

• Assistents fixes: 6,54€ per àpat
  • Assistents esporàdics:  6,90€ per àpat

Assistents fixes: Inscripcions

Els assistents fixes han de formalitzar una inscripció.

Tant si us inscriviu per primer cop o continueu necessitant del servei al migdia, ens heu de fer arribar la inscripció que trobareu aquídegudament omplerta i signada. Us preguem que ens feu retorn de la mateixa el més aviat possible per a poder fer una bona previsió i atenció del menjador i dels vostres fills/es. La poden entregar els joves directament al Benjamín (responsable de la cantina) o ens la podeu enviar escanejada al correu de l’AMPA (ampa.ies.merce@gmail.com).

En cas que algun jove presenti intolerància o al·lèrgia alimentària, preguem que informeu degudament a la sol·licitud per tal d’evitar situacions de risc.

En cas de que el jove no assisteixi al servei un dia, heu d’avisar el dia abans fins a les 14h (el jove pot avisar en persona al Benjamín o bé per correu electrònic a l’adreça cantina@iesmercerodoreda.com), en cas contrari, haurem de fer el cobrament del dia, ja que la despesa del dinar ja s’haurà fet.

Igualment si el mateix dia decidiu que no es queden per qualsevol motiu, us demanem que aviseu a primera hora del matí al mateix correu de la cantina, ja que tot i que el menú s’haurà de cobrar igualment, al menys no es quedarà preparat i desaprofitat.

El cobrament del rebut es fa durant els deu primers dies del mes següent.

Assistents esporàdics

Pels joves que requereixin del servei de manera esporàdica no han de fer inscripció. Hauran d’avisar al Benjamín (en persona o bé per correu a l’adreça cantina@iesmercerodoreda.com) el mateix dia abans de la hora del pati. El pagament serà en efectiu

Dubtes

Per qualsevol consulta ens podeu escriure a ampa.ies.merce@gmail.com