Visita dels alumnes de literatura catalana de 2n de batxillerat a l’IEC

Els alumnes de l’assignatura de Literatura Catalana de 2n de batxillerat de l’institut van assistir el passat 12 d’abril a un acte sobre Mercè Rodoreda a l’Institut d’Estudis Catalans. La jornada commemorava els 35 anys de la  mort l’escriptora i el nostre institut va ser un dels convidats especials per a l’ocasió. Després d’una rebuda per part del president de l’IEC, Joan Domènec Ros, els nostres alumnes i la resta de públic van assistir a un espectacle de dansa de Natália Vignatti i Jordi Ribot Thunnissen, inspirat en el llibre de Rodoreda Viatges i Flors, i per finalitzar, hi hagué una lectura de Cartes de guerra i exili (1934-1960) publicades per la Fundació Mercè Rodoreda l’any 2017 a cura de Carme Arnau. Esperem que en futures edicions el nostre institut, que és l’únic que porta el nom de l’escriptora de Gràcia, pugui col·laborar activament en el seu record i en la divulgació de la seva obra.